آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تعریف مسئولیت برای 32 دستگاه اجرایی استان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمامی دستگاههای مسئول با انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲ 18 March 2015

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اردبیل صبح امروز (چهارشنبه) با برگزاری مانوری در ساختمان هلال احمر اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش تابناک، در این مانور نیروها و نمایندگانی از دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی حضور داشتند و پس از هماهنگی های لازم به محل ماموریت خود اعزام شدند.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ستاد مدیریت سفرهای نوروزی استان از فردا در تالار خطائی اردبیل مستقر می شود و فعالیت این ستاد تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

کریم حاجی زاده از تعریف مسئولیت برای 32 دستگاه اجرایی استان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمامی دستگاههای مسئول با انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی از ارایه 140 ساعت آموزش رایگان به نیروهای دستگاههای اجرایی عضو ستاد سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: علاوه بر این دوره های آموزشی تخصصی، ویژه خدمترسانی به گردشگران نوروزی برای اصناف خدمترسان در صنعت گردشگری از جمله رانندگان تاکسی ها و اتوبوسها ، هتلداران و کارکنان مراکز اقامتی ، پلیس ، مراکز پذیرایی بین راهی ، راهنمایان تورهای مسافرتی و طبیعت گردی و دهیاران روستاهای نمونه گردشگری برگزار شده است.

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، علاوه بر آمادگی بیمارستانها و درمانگاههای دولتی در ایام تعطیلات ، 25 درصد از پزشکان بخش خصوصی نیز بصورت شیفتی آماده خدمترسانی به بیماران خواهند بود و با برنامه ریزی های انجام شده مکان استقرار تمامی پزشکان شیفت مشخص شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار