در نوروز 94 صورت می‌گیرد
تابناک: رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: زمان کار بازرسان به طور معمول هفت ساعت در روز می‌باشد اما در این ایام ساعات کاری آنان دو برابر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محمدرضا پاک‌نژاد اظهار کرد: در اتاق اصناف برای جلوگیری از تخلفات و کنترل قیمت در بازار به مناسبت سال جدید بازرسان ویژه‌ای شروع به کار کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش ساعات کاری بازرسان در ایام نوروز افزود: زمان کار بازرسان به طور معمول هفت ساعت در روز است اما در این ایام ساعات کاری آنان دو برابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به محدودیت زمان کاری بازرسان ویژه در سطح شهر در سال جدید تصریح کرد: این بازرسان فعالیت خود را از 15 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به نظارت بازرسان بر روی قیمت‌ها ادامه داد: بازرسی ویژه بر روی آجیل و خشکبار، میوه به ویژه پرتقال، سیب، کیوی، نارنگی و موز صورت می‌گیرد و با گران‌فروشان و متخلفان برخورد جدی می‌شود.

پاک‌نژاد بیان کرد: بازرسان در رابطه با پوشاک و دیگر محصولات مصرفی مردم در این ایام به فعالیت خود به صورت جدی ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این بازرسان با جدیت کامل قیمت‌ها را کنترل می‌کنند، ادامه داد: تاکنون پنج واحد میوه‌فروشی به دلیل گران‌فروشی و تخلف پلمب شده و برخی از متخلفان جریمه نقدی شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در رابطه با ارتباط مردم با اتاق اصناف یادآور شد: افراد با مشاهده تخلف و گران‌فروشی می‌توانند با شماره تماس 124 و 32352012 الی 32352013 تماس گرفته و اعلام تخلف کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار