سردارعلی دولتی در مراسم تجلیل از فعالان هفته ناجا
استان ایلام برای چهارمین سال متوالی به عنوان استان برتر از لحاظ برنامه های اجرایی در هفته ناجا انتخاب شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 16 December 2015

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان ناجا از مرکز که در ایلام مستقر بودند استان ایلام برای چهارمین سال متوالی به عنوان استان برتر از لحاظ برنامه های اجرایی در هفته ناجا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ایلام ،سردارعلی دولتی صبح امروز درمراسم تجلیل از فعالان هفته ناجا که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان برگزارشد اظهار داشت:سرلوحه و سرفصل های اصلی پلیس در هفته ناجا بر اساس سه اصل آموزش و فرهنگسازی و آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شد.وی ادامه داد: در هفته ناجا سال ۹۴ بیشتر برنامه های ما در سه زمینه ی فوق بود و کمتر به بحث ارائه عملکرد پرداختیم.

علی دولتی با اشاره به خدمات پلیس در ایام اربعین تصریح کرد:حضور پلیس از ورودی های استان تا نقطه ی صفر مرزی در مهران کاملا محسوس بوده و امنیت لازم را برای زوار امام حسین (ع) تامین کرد. وی ادامه داد:کنترل راه ها و کاهش تصادفات، تامین امنیت زوار و وسائل نقلیه ایشان در مدت اقامت در عراق و کنترل دقیق ورود و خروج زائرین مهمترین خدمات ناجا در استان ایلام بود.

علی دولتی بیان داشت:در هفته ناجا ی ۹۴ جمعا ۶۸۰ برنامه و ۴۲ برنامه شاخص و ۱۷ برنامه ابتکاری به اجرا در آمد.

وی در پایان ضمن تشکر از صدا و سیما و رسانه های استان متذکر شد: همکاری و تعامل رسانه ها در هفته ی ناجا برای ما بسیار دلگرم کننده و ارزشمند بوده و همکاری این عزیزان باعث شد ما برای چهارمین سال به عنوان استان برتر شناخته شویم.

درادامه این برنامه "علیرضا شیرویی"، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در ای  مراسم طی سخنانی گفت: برای رسیدن به امنیت پایدار مؤلفه هایی وجود دارد به طوری که رسیدن به این مؤلفه ها امنیت را در جامعه تضمن می کند.

وی گفت: یکی از این مؤلفه ها مرجع امنیت است و این مرجع امنیت در نظام ما ترکیبی از مردم، ولایت و اسلام است که هر کدام از این سه ضلع در کار نباشد صد در صد با نواقصی مواجه خواهیم شد.

این مسئول مؤلفه بعدی را کارگزار امنیت عنوان کرد گه در واقع همان پلیس است که بعنوان کارگزاران امنیت تلقی می شوند و باید شرایطی داشته باشد تا بتواند جامعه امنی را ایجاد نماید.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود: در واقع مجموعه امنیتی ما باید با برنامه ریزی های درست و منسجم قبل از خطر آن را تشخیص و برای مواجه شدن با آن برنامه داشته باشد و باید برنامه ریزی ها به این سمت معطوف گردد.

شیرویی بیان کرد: بعد و مؤلفه دیگر ابزار است که این ابزار ها هم می تواند سخت باشد هم می تواند متون دینی و اسلامی باشد اما در این راستا رسانه ابزاری برای برقراری امنیت در خدمت کارگزار امنیت است و می تواند یکی از مؤلفه ها مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در طول مدت هفته ناجا در مجموع 1673 دقیقه ویژه برنامه در صدا و سیمای مرکز ایلام پخش شده است

مراسم تجلیل از فعالان هفته ناجا در سالن اجتماعات الغدیر نیروی انتظامی استان و با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالان هفته ناجا تقدیر به عمل آمد ،در حوزه رسانه نیز ازسایت تابناک ایلام ودیگررسانه های استان که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی داشته اند تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار