بانوان بدمینتون‌باز شهرستان قرچک با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰ 16 March 2015

به گزارش فارس بانوان بدمینتون‌باز شهرستان قرچک با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

بشیر عزیزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: ورزش تعالی‌بخش انسان است و برای حفظ سلامتی جسم و روح در هر شرایط سنی باید پرداختن به ورزش را در اولویت برنامه‌های روزانه قرار داد.

وی گفت: با توجه به مسئولیت ما در اداره ورزش، تشویق مردم به امر ورزش را بر عهده داریم و در این راستا در جهت پویایی مردم و جوانان منطقه برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

عزیزی افزود: توسعه ورزش همگانی از مهمترین برنامه های ما در سال 94 خواهد بود و برای تحقق آن اقدامات خوبی را اجرایی خواهیم نمود.

این مسئول بیان داشت: ورزش بانوان در سال گذشته در قرچک شرایط خوبی را داشت و در این بین کسب مقام نایب قهرمانی بانوان بدمینتون باز قرچک در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور و صعود به سوپر لیگ کشوری بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: کسب این موفقیت بی‌شک حاصل تلاش مجدانه اعضای تیم است که طی تمرینات سخت و در مدت طولانی به‌دست آمده است.

وی عنوان کرد: در سال آینده حمایت‌های لازم را برای موفقیت تیم بدمینتون قرچک در سوپر لیگ انجام خواهیم داد.

اعضای تیم بدمینتون بانوان قرچک در مسابقات لیگ دسته اول را زینب رضایی، الناز شهبازی، حدیث نعمتی، مبینا تقوی، الها سفیدان، شیما شایان، غزاله نفر و زهرا زارعی تشکیل دادند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار