مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از آغاز پروژه نوسازی و تعویض کامل سیستم گرمایشی مدارس در فیروزکوه از دبستان گل‌های بهشت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ 16 March 2015

یعقوب ایمانی در گفت‌وگو با فارس در فیروزکوه اظهار داشت: این طرح با اعتبار بیش از 120 میلیون تومان اجرایی می‌شود و اهمیت بسیاری دارد.

وی حضور تیم جهاد علمی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس متوسطه دوم شهرستان به منظور انجام آزمایش‌های مختلف دروس فیزیک، شیمی و پیگیری استمرار آن در اردیبهشت‌ماه با توجه به اعلام رضایت مدیران، دبیران و دانش‌آموزان را نیز یادآور شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از برگزاری جشن نیکوکاری در همه مدارس شهرستان با حضور فرماندار، امام‌جمعه و مسئولان شهرستانی، برگزاری دسته عزاداری شهید ولایت در سطح شهر و با ادای احترام به آستان مقدس امام‌زاده اسماعیل (ع) با حضور دانش‌آموزان دختر دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) و بازدید از خوابگاه‌های دانش‌آموزی شبانه‌روزی شهرستان توسط اعضای شورای معاونان و اهدای هدایایی به دانش‌آموزان خبر داد.

ایمانی به آغاز پروژه نوسازی و تعویض کامل سیستم گرمایشی دبستان گل‌های بهشت با اعتبار بیش از 120 میلیون تومان و نیز تهیه و توزیع بیش از 2 هزار قلم کالای مناسب شب عید شامل لباس، کفش، بسته‌های غذایی و... به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان توسط خیران شهرستانی و استانی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت با رعایت کرامت انسانی اشاره کرد.

وی اهدای هدایایی بالغ بر 20 میلیون تومان به تعداد حدود 400 دانش‌آموز روستایی، ایتام و دانش‌آموزان خوابگاهی، برگزاری مراسم روز درختکاری در همه مدارس شهرستان و به صورت نمادین در مجتمع فیروزه امیریه و دبستان پیامبر اعظم (ص) با حضور مسئولان شهرستان و برگزاری جلسه ستاد شاهد شهرستان و پیگیری مسائل مربوط به دانش‌آموزان فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان را از اهم کارهای اداره آموزش و پرورش فیروزکوه از یک ماه گذشته تاکنون اعلام کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار