مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از پیش‌بینی کولاک در اکثر محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 15 December 2015

علی دولتی مهر در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: از ظهر دیروز دوشنبه با کاهش محسوس دما بارش برف در اغلب مناطق استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اوج بارش در ساعات اولیه صبح سه شنبه بوده است، ادامه داد: بیشترین بارش با شش سانتی متر در شهرستان کوثر و بعد از آن در مشگین شهر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه بر اثر این سامانه بارشی بارش از دو تا هشت سانتی متر در اغلب مناطق استان پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: به دلیل حرکت سامانه در کشور به سمت شرق انتظار می رود امروز شاهد خروج آن از استان باشیم.

دولتی مهر بیشترین تاثیر سامانه را مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه با کاهش محسوس دما و بارش برف عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این در محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

وی تاکید کرد: هر چند به همت راهداران تردد در محورها برقرار است اما وقوع کولاک در محورها به ویژه گردنه الماس را شاهد هستیم.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان بعد از اتمام بارش برف پیش‌بینی شده است در اغلب مناطق استان هوای ابری و مه آلود تا پایان هفته حاکم باشد.

وی خواستار توجه مسافران و رانندگان به رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات زمستانی شد و تاکید کرد: برای سفر به استان اردبیل رانندگان باید تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار