فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه:
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مدال افتخار خدمتگزاری به زائران امام رضا(ع) را به سینه خود زده‌ایم و هر کاری که انجام می‌دهیم تنها برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حریم رضوی است.
کد خبر: ۱۴۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 14 December 2015
سردار بهمن امیری‌مقدم در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه استان که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: این ایام پایانی دهه صفر که به پایان رسید شاهد حماسه ارزشمند و حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس بودیم که با همت دستگاه‌ها به خوبی این مراسم مدیریت شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: حسن خدمت در استان خراسان رضوی نسبت به سایر نقاط کشور این است که اگر استان‌های دیگر در تعطیلات به سر می‌برند اینجا همواره به زائران و مجاوران ارائه خدمات می‌شود.

امیری‌مقدم با بیان اینکه امروز طرح زمستانی پلیس راه آغاز می‌شود که در ادامه آن شاهد فرا رسیدن ایام زمستانی خواهیم بود، گفت: مدال افتخار خدمت‌گذاری به زائران امام رضا(ع) را به سینه خود زده‌ایم و هر کاری که انجام می‌دهیم تنها برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حریم رضوی است.

وی خطاب به نیروهای اعزامی به جاده‌های استان در طرح زمستانی پلیس راه خاطر نشان کرد: باید ضعف‌های گذشته خود را اصلاح کنیم و همچنین بدانید شما که در جاده‌های استان در ایام پیش رو به منظور ماموریت و ارائه خدمات حضور دارید، باید به گونه‌ای عمل کنید که از وجودتان مایه بگذارید چرا که این بالاترین افتخار برای زائران امام رضا(ع) است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در سال همدلی و همزبانی صمیمیت و رفاقت شما عزیزان در کنار توفیقات، زحمات شما را منجر به الطاف الهی می‌کند و نیز طی آن حوادث کمتری را شاهد خواهیم بود لذا اگر سازمان‌های استان و هر نهادی در ارائه خدمات به مردم موفق عمل کند، آنگاه ما موفقیت کسب کرده‌ایم و امیدواریم زمستان کم حادثه‌ای را در پیش رو داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار