دبیرهیات کشتی مازندران گفت: با موافقت فدراسیون کشتی ، سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد روزهای 14 تا 16 بهمن ماه در شهرستان بهشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 13 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، غلام نوری زاده روز یکشنبه افزود: پیش از این قرار بود سیزدهمین دوره این مسابقات روزهای هفتم تا نهم دی ماه در بهشهر برگزار شود که به علت همزمانی این جام با مسابقات اوپن جوانان در روزهای 28 آذر تا اول دی ماه و نیز احتمال حضور کم تیم های خارجی وهمچنین داخلی در جام شهید هاشمی نژاد، با تصمیم هیئت کشتی بهشهر و تأیید هیئت کشتی مازندران وموافقت فدراسیون کشتی این مسابقات روزهای 14 تا 16 بهمن ماه در بهشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین علت مسئولان هیات کشتی مازندران وهیات کشتی بهشهر با تغییر زمان وتاخیر حدود یک ماهه سیزدهمین دوره کشتی جام شهید هاشمی نژاد، قصد دارند تا با حضور کشتی گیران کشورهای مطرح منطقه، سطح کمی وکیفی این دوره را افزایش دهند.

دوازدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بهشهر با حضور 14 تیم داخلی و خارجی 18و 19 دیماه سال 93 در بهشهر برگزار شد.

تیم بهشهر میزبان مسابقات با کسب 74 امتیاز قهرمان دوازدهمین دوره این مسابقات شد وتیم های خرم آباد با 34 امتیاز و تیم تهران با 33 امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار