رئیس اداره اوقاف شهرستان مشگین‌شهر گفت: مراسم عزاداری سالروز رحلت رسول اکرم(ص) روز پنجشنبه با میزبانی از پرچم بارگاه امام حسین (ع) در مزار شهدای مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 10 December 2015

آیدین افزون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشگین‌شهراظهار داشت: تجمع بزرگ عزادارن روز پنجشنبه مصادف با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ع) ساعت 9 صبح همزمان با میزبانی از پرچم سرخ بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در مزار شهدای مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) با مشارکت اوقاف و امورخیریه مشگین شهر، اداره تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور مسئولان مشگین‌شهر و عاشقان خاندان رسول اکرم(ص) به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مشگین‌شهر بیان کرد: مراسم استقبال از پرچم سرخ بارگاه نورانی امام حسین(ع) در سالروز رحلت نبی اکرم (ص) با سخنرانی امام جمعه مشگین‌شهر و مداحی مادحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود که انتظار می‌رود جمع کثیر مردم ولایتمدار در این مراسم حضور داشته باشند.

افزون با اشاره به تجمع بزرگ عزاداران در امامزادگان شهرستان نیز گفت: همایش بزرگ لبیک یا رسول الله نیز در امازادگان سید سلیمان فخرآباد، سیدابراهیم رضی و امامزاده سید عمالدین روستای رحیم بیگلو واقع در بخش ارشق مشگین‌شهر با حضور عزادران برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی، مساجد و دسته‌های عزاداری نیز در سوگواره نبوی به برگزاری مراسم نوحه سرایی و سخنرانی مذهبی می‌پردازند که امیدواریم با مشارکت عموم مردم این برنامه‌ها در نهایت نظم برگزار شوند.

رئیس ادره اوقاف و امور خیریه مشگین‌شهر با اشاره به میزبانی مشگین‌شهر از پرچم سرخ بارگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: این میزبانی یک افتخار برای مردم شهرستان است و به لحاظ اردادت مردم ولایتمدار شهرستان به مقام شامخ آن حضرت پیش بینی می‌شود با خیل زیارت کنندگان پرچم سرخ امام حسین(ع) در روز پنجشنبه مواجه شویم که در این راستا دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر برای برگزاری با شکوه این مراسم تلاش می‌کنند.

وی مراسم عطر افشانی و غبار روبی از مزار شهدا و قرائت زیارت نامه حضرت محمد(ص) را از دیگر برنامه‌های سالروز رحلت نبی اکرم(ص) عنوان کرد و گفت: امیدواریم این برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار