رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون 75 درصد ظرفیت هتل‌های استان اشغال شده که پیش‌بینی می‌کنیم تا شب شهادت امام رضا (ع) به 95 درصد نیز برسد.
کد خبر: ۱۴۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 10 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد قانعی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله در ایام پایانی ماه صفر با حجم زیادی از زائران در مشهد مقدس مواجه می‌شویم تلاش کرده‌ایم تا با اطلاع‌رسانی امکانات اینترنتی را برای رزرو هتل زائران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه زائرانی که از طریق آدرس www.eghamat24.com اقدام به رزرو هتل کنند از تخفیف 15 تا 30 درصدی برخوردار می‌شوند، گفت: در حقیقت تلاش ما راحتی دسترسی زائران برای اقامت بوده است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در ارتباط با ظرفیت اشغال هتل‌های استان عنوان کرد: هم‌اکنون 75 درصد ظرفیت هتل‌های استان اشغال شده که پیش‌بینی می‌کنیم تا شب شهادت امام رضا (ع) به 95 درصد نیز برسد.

قانعی تاکید کرد: زائران هیچ‌گونه نگرانی بابت اقامت و اسکان در مشهد نداشته باشند چون هتل‌های مشهد آمادگی اسکان تمام زائران را داشته و نیازی به استفاده از واحدهای غیرمجاز و یا منازل شخصی نیست.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از مراکز غیرمجاز اسکان همواره مشکلاتی را برای زائران به همراه داشته است، تصریح کرد: چون نظارتی بر روی مراکز غیرمجاز انجام نمی‌شود در نتیجه این مراکز مشکلات بهداشتی، ایمنی و اخلافی به دنبال دارند و توصیه ما به زائران این است که از این مراکز استفاده نکنند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شکایت از مراکز اقامتی استان در مدت اخیر انجام شده یا خیر؟ اظهار کرد: از روزهای قبل از اربعین بازنگری جدی از تمام اماکن اقامتی استان داشتیم و همه آنها کنترل نهایی شدند و البته بازرسی‌های موردی و نامحسوس ما همچنان ادامه دارد.

قانعی با بیان اینکه هیچ شکایتی در روزهای اخیر با توجه به حجم زائران مستقر در مشهد نداشته‌ایم، ادامه داد: زائران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره 32223334 در تمام ساعات شبانه‌روی تماس حاصل کنند تا در کمتر از 15 دقیقه با حضور در محل به شکایت آنها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار