مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد گفت: به مناسبت ایام پایانی ماه صفر نسبت به برپایی محافل قرآنی با همکاری ۳۰ نفر از قاریان مشهدی در اقامتگاه های زائران اقدام می شود.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 10 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدمهدی آقامحمدیان در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه قاریان این جامعه در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) میزبان زائران حضرت رضا(ع) هستند اظهار داشت: تعدادد ۳۰ نفر از قاریان مشهد در ایام پایانی این ماه در محل های اسکان زائران کرسی های تلاوت قرآن برپا می کنند.

مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد ادامه داد: این قاریان از جمله قاریان دارای مقام های کشوری و استانی همچون شاکرنژاد، کاشفی، احمدآبادی، سادات فاطمی، روغنی و دیگر قاریان برجسته و ممتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان قاری جامعه قاریان قرآن مشهد نیز با حضور در جلسات و جمع های بانوان در سطح شهر جلسات تلاوت قرآن را به مناسبت ایام سوگواری پایانی ماه صفر برگزار می کنند.

آقامحمدیان تاکید کرد: ذکر معارف اهل بیت و پرداختن به معانی و مبانی قرآنی به عنوان دو سفارش مورد تاکید پیامبر(ص) در جلسات و کرسی های تلاوت قرآن مورد توجه قاریان جامعه قاریان قرآن مشهد است.

جامعه قاریان قرآن مشهد بیش از ۲۵ سال قدمت دارد و با تاسیس مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم در سال ۷۶ تاکنون بیش از ۱۲ هزار دانشجو در حوزه های مرتبط با قرآن تربیت کرده است.

در حال حاضر شعبات این مرکز با تدریس شش رشته تربیت مربی کودک، تربیت مربی روخوانی و حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، ترجمه و مفاهیم و حفظ کل قرآن کریم در استان های خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی و کرمان فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار