رئیس دانشگاه ملایر با استناد به سخنانی از مقام معظم رهبری، گفت: دانشجو و دانشگاهی قشر برگزیده جامعه‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 08 December 2015

رئیس دانشگاه ملایر با استناد به سخنانی از مقام معظم رهبری، گفت: دانشجو و دانشگاهی قشر برگزیده جامعه‌اند.

به گزارش ایسنا؛ دکتر "بهمن حیاتی" به مناسبت روز دانشجو، افزود: 16 آذر جلوه‌ای روشن از مقاومت،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان است که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران شد.

وی اظهار کرد: 16 آذر یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

رئیس دانشگاه ملایر ادامه داد: قشر دانشجو و دانشگاهی نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور محسوب می‌شود، به‌گونه‌ای که امام راحل عظیم‌الشان(ره)، دانشگاه را مبدا تحولات می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب نیز به دفعات بر لزوم آگاهی سیاسی دانشجویان و مشارکت آنان در مدیریت جامعه تاکید ورزیده‌اند.

وی یادآور شد: این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می‌رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم کنند.

حیاتی افزود: دانشجویان باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با توجه به تأکید معظم‌له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، این کشور باید به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار