ورزشکاران استان گلستان از مسابقات کاراته سبک گوجوریو آسیا و اقیانوسیه که در اندونزی برگزار شد با 9 مدال به رنگ های مختلف به کشور بازگشتند.در این مسابقات پنج ورزشکار علی آبادی و سه کاراته کار گرگانی به عنوان نمایندگان گلستان حضور داشتند که سه مدال طلا، یک نقره و پنج برنز دستاورد آنان بود.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 06 December 2015
ششمین دوره مسابقات کاراته سبک گوجوریو آسیا و اقیانوسیه با حضور 30 کشور و یکهزار و 780 شرکت کننده به میزبانی اندونزی برگزار شد که هشت نفر از نمایندگان کاراته گلستان نیز در آن حضور داشتند و در پایان این رقابت ها تیم های اندونزی، ایران و ژاپن به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.
در این مسابقات پنج ورزشکار علی آبادی و سه کاراته کار گرگانی به عنوان نمایندگان گلستان حضور داشتند که سه مدال طلا، یک نقره و پنج برنز دستاورد آنان بود.
محمد امین ابراهیمی، مجتبی دنیا طلب و فاطمه قجقی به مدال طلا دست یافتند، محمد برزگر مدال نقره و فاطمه جعفری و همچنین فاطمه قجقی در ادامه رقابت ها مدال برنز مسابقات را کسب کردند.
بنیامین یاور زاده، رضا وزیری و علی سبحانیان نیز از شهرستان گرگان به مدال برنز این دوره از مسابقات آسیا و اقیانوسیه دست یافتند.
مراسم استقبال از این افتخار آفرینان در گرگان و علی آبادکتول با حضور مسئولان برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار