امام جمعه خارگ بر ایجاد اسکله اختصاصی خارگ، در بندر بوشهر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳ 18 March 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام موسی کمالی در نشستی با حضور استاندار بوشهر اظهار کرد: جلسات متعددی در استان برای حل مشکلات جزیره خارگ گرفته شد که ما را برای حل ریشه‌ای مشکلات امیدوار کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات جزیره خارگ کاملاً مشهود است، عنوان کرد: راه برون‌رفت از این مشکلات، تفکیک‌پذیری بین وظیفه ذاتی نفت، یعنی تولید و صادرات نفت و وزارت کشور، یعنی حل امور مردم از طریق استانداری است، که به حمدالله از زمان حضور استاندار جدید، همین گونه بوده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: هر ارگان باید در خارگ حضور یابد و وظیفه ذاتی خود را انجام دهد و امیدوارم با تعاملاتی که نفت و استانداری انجام می‌دهند، مشکلات خارگ برطرف شود و امیدوارم بودجه‌های اختصاص داده شده به خارگ، که امسال رشد خوبی داشت، در سال‌های آتی نیز همچنان رشدی چشمگیر داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اسکله اختصاصی خارگ در بندر بوشهر، خاطرنشان کرد: اگر مشکل کشتی حل شود، همچنان مشکل اسکله در بوشهر را خواهیم داشت و لذا در بوشهر نیز باید مانند گناوه و خارگ، اسکله‌ای برای تردد مردم خارگ و در شان آن‌ها ایجاد شود.

کمالی بیان داشت: اگر نفت قرار است خدماتی ارائه دهد، امیدوارم این خدمات همراه با مجوز وزارت نفت باشد تا مدیرعامل پایانه‌ها نیز کما فی السابق بتواند در زمینه خدمت به مردم تلاش کند. سلامت مردم خارگ نیز بسیار مهم است و امیدواریم مشکلات اجرای طرح سلامت در خارگ برطرف شود و تامین اجتماعی نیز با 12 هزار تحت پوشش در این جزیره، باید خدمات درمانی بیشتری به آن‌ها ارائه دهد.
منبع: فارس
برچسب ها: اسکله خارگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار