همزمان با دهه پایانی صفر؛
با فرا رسیدن ایام سوگواری و عزاداری دهه آخر ماه صفر، واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی به عموم زائران بارگاه منور رضوی خدمات مشاوره فردی و گروهی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 03 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری ویژه برنامه های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی، «مهدی لسانی»، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، با بیان این خبر گفت: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی در دهه پایانی صفر به صورت ویژه به زائران و کاروان های زیارتی بارگاه منور رضوی خدمات مشاوره‌ای فردی و گروهی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در تابستان سال جاری به بیش از سه هزار و 400 زائر و مجاور خدمات مشاوره ارائه داده است، اظهارداشت: این واحد یازدهم الی 21 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 19 شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) است.

لسانی خاطرنشان کرد: از سوی این واحد چهار جلسه مشاوره گروهی تدارک دیده شده است که با حضور اساتید برجسته با موضوعات خانوادگی و تربیتی از جمله مهارت های تربیت فرزند در سیره نبوی، مهارت های زندگی، ... از تاریخ 16 الی 19 آذر ماه برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر، به منظور سرعت بخشی به مشاوره زائران و مجاوران، به صورت حضوری نوبت‌ دهی صورت می گیرد، ابراز داشت: سعی شده تا در این واحد در نزدیکترین زمان به تمام مراجعان وقت مشاوره داده شود و برای جلوگیری از اتلاف وقت زائران بارگاه منور رضوی، شماره آنها در سیستم ثبت و در زمان فرار رسیدن نوبت برای ارائه مشاوره با آنان تماس گرفته می شود.

وی افزود: واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: در مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در دو قالب «مشاوره فردی» و «مشاوره گروهی» به افراد در حوزه های مختلف تربیتی، اعتقادی، خانوادگی، ازدواج و ... خدمات مشاوره‌ای ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار