شفایی عنوان کرد:با استقرار این پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برای نخستین بار،نیاز مراجعه همشهریان به شهرهای بزرگ برای درملان بیماران خود به حداقل میرسد.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴ 02 December 2015
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه از استقرار پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.
به گزارش"عصردنا"؛دکتر سید غفار شفایی با اعلام این خبر گفت: پیش از این مردم شهرستان کهگیلویه مجبور به مراجعه به شهرها و استان های همجوار برای درمان برخی بیماری ها از جمله بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب بودند.
وی افزود :این مسئله موجب افزایش هزینه های درمان و اتلاف وقت زیادی از بیماران و اطرافیان آنها شده بود و خطراتی را نیز برای آنان در ایاب و ذهاب به همراه داشت
شفایی با تقدیر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج وقدردانی از زحمات و پی گیری های رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تصریح کرد:برای رفع این مشکل و بعد از تجهیز اتاق عمل بیمارستان به دستگاهها و تجهیزات لازم و همچنین تلاش در راستای راه اندازی آی سی یو جراحی مغز و اعصاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،یک پزشک متخصص جراح مغزو اعصاب در دهدشت مستقر شد.
وی بابیان اینکه این پزشک در بیمارستان و کلینیک تخصصی دهدشت بیماران را ویزیت می کند ،عنوان کرد:با استقرار این پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برای نخستین بار،نیاز مراجعه همشهریان به شهرهای بزرگ برای درملان بیماران خود به حداقل میرسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 18پزشک متخصص جدید علاوه بر جراح مغز و اعصاب در تخصص های مختلف از جمله زنان ،اطفال ،قلب و عروق،داخلی و سایر تخصص های لازم طی دو هفته اخیر جذب بخش درمان شهرستان کهگیلویه شدند و هم اکنون در بیمارستان و کلینیک های تخصصی دهدشت مشغول به فعالیت می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار