مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام؛
با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتکواندو، 5 هوگوپوش جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند و تمرینات خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۳۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: ورزشکار ایلامی به مسابقات اروپایی اعزام می‌شود.

بهروز حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتکواندو، 5 هوگوپوش جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند و تمرینات خود را آغاز کردند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو، محسن عبدی تکواندوکار ارزنده استان ایلام با شکست رقیبان به همراه چهار تکواندو کار دیگر جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

وی ادامه داد: این ورزشکار ارزنده ایلامی به همراه دیگر افراد منتخب تمرینات خود را زیر نظر حسین مدانلو به عنوان سرمربی در دو نوبت صبح و عصر در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز کرد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تقویم ورزشی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا، آماده می‌شود.

حیدرزاده تصریح کرد: این رقابت‌ها برای تکواندوکاران قاره اروپا 40 امتیاز دارد و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها 20 امتیاز در پی خواهد داشت.امتیازات این مسابقات برای رنکینگ سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو لحاظ می‌شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: برای ورزشکاران کشورمان در این مسابقات از جمله ورزشکاران استان ایلام آرزوی موفقیت و سربلندی دارم./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار