کد خبر: ۱۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 30 November 2015

فرماندار فردیس گفت: بر اساس قانون انتخابات هیچ مدیر دستگاهی حق استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها در دوران انتخابات را ندارد.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری افزود: هیچ یک از مسئولان ادارات حق ندارند از تجهیزات و امکانات دولتی برای تبلیغات نمایندگان استفاده نمایند و در صورت تخلف هیچ اغماضی برای فرد خاطی اعمال نخواهد شد.

وی گفت: بیش از 130 صندوق اخذ رای در انتخابات اسفندماه در شهرستان نوپای فردیس پیش بینی شده است.

قنبرزمانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: فردیس دومین شهرستان استان به لحاظ جمعیت است اما در سال 93 رتبه 5 و در سال 94 رتبه 4 را در بودجه استان داشته است.

وی ادامه داد : شهرستان فردیس به لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی و ورزشی

محروم است؛ بطوریکه حتی یک تخت بیمارستانی برای درمان بیماران دراین شهرستان وجود ندارد و در حوزه ورزش نیز با کمبود زیرساخت ها مواجهیم و 3 پروژه ورزشی همچنان منتظر جذب اعتبارات لازم هستند.

وی از نمایندگان مردم البرز در مجلس خواست مشکلات این شهرستان را به صورت ویژه پیگیری کنند.

فرماندار فردیس با بیان اینکه هنوز13 اداره دراین شهرستان مستقر نشده گفت: عدم استقرار ادارات مشکلات را مضاعف کرده است.

قنبرزمانی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان البرز بیان داشت: در این سفر تعدادی پروژه عمرانی در فردیس به بهره برداری می رسد ضمن آنکه نیازهای عمرانی و فرهنگی منطقه به هیات دولت گزارش می شود.

فرماندار فردیس گفت: همه مسئولان ادارات به عنوان کارگزاران دولت باید منشور سیاست دولت تدبیر و امید را سرلوحه کار خود قرار داده و عملکرد دولت را در برنامه های مختلف به سمع و نظر مردم برسانند.

امام جمعه شهرستان فردیس با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین امام حسین(ع) ادامه نهضت و تکمیل کننده عاشورا است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: اربعین یادآور حماسه انقلاب امام حسین (ع) است و اهداف قیام سیدالشهدا (ع ) در این چهل روز به نقاط جهان اشاعه یافت.

وی از مسئولان شهرستان فردیس خواست به مردم خدمت کنند زیرا مردم پشتوانه نظام هستند.

ایمانی گفت: چیزی که جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد و دشمنان را از تعرض به خاک کشور باز داشت حضور همیشه در صحنه مردم بود .

امام جمعه شهرستان فردیس افزود: مردم شایسته بهترین خدمات و تلاش ها هستند که باید برای رفع نیازها و مشکلات آنان تمام توان خود را بکار گیریم و قدردان آنها باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار