رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف 70 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 29 November 2015

به گزارش تابناک تبریز،قاسم دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با  فارس در تبریز اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود محموله بزرگ مواد مخدر به شهر تبریز اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه این پلیس موفق به شناسایی شخصی با هویت معلوم شدند که با تشکیل باندی در تبریز اقدام به تهیه و توزیع عمده مواد مخدر می‌کرد.

دهقانی گفت: ماموران پس از شناسایی تریلر حامل مواد مخدر، آن را متوقف و مقدار 70 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای کف آن جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های انجام شده از متهم، مشخص شد که سرکرده باند مواد مخدر مورد نیاز خود را از استان‌های شرقی به یکی از شهرهای مرکزی کشور حمل و در پوشش بار تجاری پس از جاسازی در تریلر آن‌را به سمت تبریز حمل می‌کرد.

دهقانی اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تلفن‌های 110 و 2184214 به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار