با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیمرغ، سارق حرفه‌ای سیم برق در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 27 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، سرقت منزل و سرقت از یکی از کارخانجات تولید قارچ در شهرستان سیمرغ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در تشریح این خبر گفت: در جریان رسیدگی به این سرقت‌ها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری فردی به نام «الف ـ م» که دارای سابقه سرقت بود شدند.

شعبان محمدپورخلیلی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی تاکنون به هشت فقره سرقت سیم برق، منزل و یکی از کارخانجات تولید قارچ خوراکی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سیمرغ تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

کشف موادمخدر کراک در بابل

در خبر دوم از پایگاه خبری پلیس آمده، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بابل 700 گرم موادمخدر از نوع کراک را از داخل یک دستگاه اتوبوس اوراقی در یک مرکز اسقاط خودرو کشف و ضبط کردند.

در پی کسب خبری مبنی بر کشف بسته مشکوک در یک دستگاه اتوبوس اوراقی در یکی از مراکز اسقاطی خودرو، سریعاً به محل مورد نظر عزیمت کردند.

ماموران با حضور در مرکز اسقاط خودرو، در بررسی‌های اولیه دریافتند، بسته مشکوک 680 گرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده (کراک) بوده که به‌طرز ماهرانه‌ای در مخزن آب رادیاتور خودرو جاسازی شده است.

 براساس این گزارش، ماموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند، خودرو متعلق به فردی به نام «رحمت‌الله ـ ب» از متهمان به موادمخدر بوده که در سال 88 به اتهام حمل و نگهداری موادمخدر در یکی از استان‌های جنوبی کشور دستگیر شد.

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بابل در راستای مقابله با تهیه و توزیع موادمخدر در یک هفته گذشته با شناسایی و دستگیری 13 متهم به موادمخدر، بیش از هفت کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط کردند.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار