براثر یک حادثه گازگرفتگی در شهرسرابله مرکز شهرستان چرداول ،سه نفر بعلت استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را ازدست دادند.
کد خبر: ۱۳۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 27 November 2015
براثر یک حادثه گازگرفتگی در شهرسرابله مرکزشهرستان چرداول ،سه نفر بعلت استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را ازدست دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفتگو با سایت خبری تابناک ایلام اظهارکرد:عصر امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در منزل یکی از شهروندان سرابله به مرکزاورژانس ونیروی انتظامی اعلام  گردید که ماموران کلانتری مرکزی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند .
سرهنگ بهروز علیمرای گفت:دربررسیهای اولیه مشخص شدمیزبان ودونفر ازمیهمانان او براثر گازگرفتگی واستنشاق منواکسید کربن  جان خود را ازدست داده اند ویکی دیگراز آنان که علائم حیاتی داشت توسط نیروهای اورژانس به  بیمارستان امام علی (ع) این شهراعزام گردید.

سرهنگ علیمرادی در تشریح این ماجرا افزود :ماجرا ازاین قرار است که صاحبخانه به هویت معلوم ساکن شهرسرابله که راننده تاکسی بین شهری می باشد،نیمه شب گذشته سه نفر مسافربا هویت ناشناس را به همراه داشته که بمنظور استراحت به منزلشان  درشهرسرابله  مراجعه کرده ودرآنجا به استراحت می پردازند.

وی ادامه داد : اما چون زمان خواب آنان به درازا کشیده بود واهل منزل نتوانستند آنان را بیدار کنند با ظن به گاز گرفتگی موضوع را به اورژانس  ونیروی انتظامی اعلام نمودند، باحضور اورژانس در محل مشخص شد دراین حادثه سه نفر از این افراد براثر گازگرفتگی جان خود را ازدست داده اند .

فرمانده انتظامی چرداول خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی باموضوع  گازگرفتگی تشکیل شده است اما موضوع کماکان توسط نیروی انتظامی  ودستگاه قضایی  شهرستان دردست بررسی می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار