کد خبر: ۱۳۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 26 November 2015

دستگيري قاتل کمتر از دو ساعت در همدان

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري يک نفر قاتل و سه همدست وي در کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي يک درگيري در يکي از مناطق همدان که منجر به قتل جواني 23 ساله شد، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي استان همدان قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان بلافاصله به بيمارستان مراجعه کردند که در بررسي موضوع متوجه شدند؛ مقتول به علت چاقو خوردگي در درگيري جهت مداوا به بيمارستان بعثت همدان انتقال شده که بعلت شدت جراحت وارده و خون ريزي زياد (اصابت چاقو به قفسه سينه از ناحيه قلب)فوت کرده است.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: کاراگاهان با اطلاع از موضوع فوق، ضمن حضور در محل درگيري و انجام اقدامات اوليه، هويت افراد منازعه كننده را شناسائي و بلافاصله پس از هماهنگي هاي لازم قضائي، در کمتر از دو ساعت ضارب به همراه سه همدست وي که هر 4 نفر داراي سوابق كيفري بودند، را دستگير و جهت تحقيقات پليسي به اداره آگاهي منتقل کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده مشخص شد، متهمان به دنبال اختلافات و درگيري هاي قبلي، با هم درگير شده که در ادامه اين درگيري مقتول و ضارب، يکديگر را با ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

سرهنگ زارعي در پايان با اشاره به اين مطلب که پليس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتي اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسايش مردم را مختل کنند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت رسيدگي به دادسراي همدان اعزام و تا صدور راي نهايي با قرار مناسب روانه زندان شدند.


دستگيري سارق حرفه اي و کشف 4 فقره سرقت در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از دستگيري يک نفر سارق حرفه اي و کشف 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پژمان قويمي" در اين خصوص گفت: عوامل پليس آگاهي شهرستان موفق شدند پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي، پليسي و بررسي هاي علمي از طريق آثار و علائم به جا مانده در صحنه جرم، متهم را که فردي سابقه دار و حرفه اي در امر سرقت بوده دستگير و به پليس آگاهي منتقل کنند.

وي افزود : در تحقيقات به عمل آمده از متهم دستگير شده نامبرده به 4 فقره سرقت از جمله دو فقره سرقت داخل خودرو، يک فقره سرقت کامپيوتر و يک مورد سرقت منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ در پايان عنوان کرد: متهم دستگير شده در پليس آگاهي شهرستان تحت نظر بوده و تحقيات پيرامون ديگر موارد احتمالي از نامبرده ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار