گذرگاه خونین کاشمر باز هم قربانی گرفت
تصادف دلخراش رانندگی در جاده کاشمر به شادمهر جان یک پزشک متخصص مغز و اعصاب را گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 25 November 2015
این حادثه رانندگی که ظهر امروز و در کیلومتر 5 جاده کاشمر به سه راهی شادمهر رخ داد، یک دستگاه سواری سمند که در حال حرکت به سمت مشهد بود با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرد و کامیون حامل بار نوشابه به طور کامل از روی خودروی سمند عبور کرد و حدود 50 متر بعد از برخورد در شانه خاکی جاده متوقف شد.

در این سانحه دلخراش راننده 31 ساله سمند که پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب بود در صحنه جان باخت.

کارشناس پلیس راه کاشمر پس از بررسی دقیق صحنه تصادف گفت: انحراف به چپ سواری سمند را علت بروز این تصادف اعلام کرد.

بعد از گذشت 15 سال، تلاش مسئولان بهداشت و درمان شهرستان کاشمر برای آوردن یک پزشک متخصص مغز و اعصاب نتیجه داد تا مردم این شهرستان مجبور نباشند برای درمان بیماری‌های مغز و اعصاب، به مشهد و دیگر شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

اما عمر علی پویان در این شهرستان تنها یک روز بود، وی روز گذشته نخستین عمل جراحی خود را در شهرستان کاشمر انجام داد و سلامتی را به یکی دیگر از مردم بازگرداند اما امروز جان خود را در یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های استان که به جاده مرگ معروف است، از دست داد.

این گزارش حاکی از این است، دو بانده کردن محور کاشمر به سه راهی شادمهر از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت نهم به خراسان رضوی بوده که تاکنون اقدامی برای آن انجام نشده است اما در هفته گذشته استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری کاشمر خبر آغاز عملیات اجرایی این محور را از این هفته داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار