یونس اسدی با اشاره به اینکه با مدیران متخلف برخورد می کنیم، گفت: متاسفانه برخی از همکاران بنده با برخی قضایا خودخواهانه برخورد می کنند که این موضوع دور از انصاف است.
کد خبر: ۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵ 13 March 2015

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه شورای اداری با قدردانی از تمامی مسئولین شهرستان و روسای ادارات که فضای همدلی را در شهرستان ایجاد کردند گفت: سال ۹۳ با همه خوبی و ها و بدی هایش به پایان می رسد و ما باید با بررسی بیشتر در سال جدید با فکری نو و توانی مضاعف در راستای پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

به گزارش واروی، وی ابراز امیدواری کرد فضای همدلی در شهرستان در سال پیش رو هم ادامه داشته باشد چراکه به نفع مردم و شهرستان است.

اسدی در ادامه بر توجه روسای ادارات و مسئولین به مدیریت کاری خود وتقسیم کار و نظارت بر امورات توسط مسئولین ادارات تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان در بخش دیگری از سخنان خود به سنگ اندازی در راه سرمایه گذاری اشاره کرد و بروکراسی اداری را عامل فرار سرمایه گذار دانست و از مسئولین ذی ربط خواست به وظایف محوله خود به نحو احسن عمل کنند .

وی ادامه داد : ما از مدیران شهرستان و استانی تا زمانی حمایت خواهیم کرد که آنها صادق و قانون مند باشند اگر از قانون عبور کنند مطمئن باشند با آنها برخورد خواهد شد و ما هم با آنها برخورد خواهیم کرد.

یونس اسدی در مورد منطقه آزاد تجاری و صنعتی گفت: متاسفانه برخی از همکاران بنده خود خواهانه با این قضیه برخورد می کنند که دور از انصاف است.

وی ادامه داد: قرار بر الحاق استان به منطقه آزاد ارس بود اما باتوجه به ظرفیت های موجود در استان خروج بحث گردش مالی و سیاستگذاری این منطقه از مدیریت استان اردبیل، نهایتا تصمیم بر ایجاد منطقه آزاد مستقل برای استان شد که مطمئنا منشاء خیرو برکت خواهد بود.

اسدی افزود: در موضوع الحاق هم مشگین شهر از مزایای آن بهره مند می شد و اصرار بر منطقه آزاد ارس صرفا برای بهره مندی استان طرح شد.

وی ادامه داد:منطقه آزاد تجاری و صنعتی ظرفیت بزرگی برای استان است و مجلس آمادگی برای تصویب این لایحه را داردو تلاش خواهیم کرد که به تصویب نمایندگان برسد و سه شهرستان بیله سوار و پارس آباد و گرمی هم در محدوده منطقه هستند و نگران این امر نباشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر وزرای دولت به شهرستان اشاره کرد و گفت: اختصاص خسارت به سیل زدگان و اعطاء وام و همچنین اختصاص آمبولانس به بیمارستان و اعتبارات مختلف در حوزه بهداشت و سلامت و همچنین قول وزیر کشور درمورد اختصاص اعتبار به شهرداری شهرستان مشگین شهر تنها گوشه هایی از برکات سفر وزرای دولت به شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار