در همایش کتاب یاران عنوان شد:
معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: قول مساعدت برای تغییر هویت بازارچه زیرگذر پارک ملت به مرکز کتاب و امور فرهنگی در دستور کار شهرداری مشهد قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 24 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر رئیسیان‌زاده در همایش تجلیل از خادمان کتاب و آیین نکوداشت آیت الله مرعشی نجفی(ره) با عنوان «کتاب یاران» که صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد با اشاره به سیاست حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در مشهد گفت: در حال پیگیری برای تغییر کاربری زیرگذر پارک ملت هستیم و قول مساعد را برای دریافت مجوزهای مربوطه گرفته‌ایم.

معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری افزود: در حوزه مطالعه و کتابخوانی با دو دسته مخاطب روبرو هستیم. پشتیبانی کنندگان این حوزه مثل نویسندگان و ناشران و مطالعه‌کنندگان و کتابخوانها دو گروه هدف در موضوع کتاب و کتابخوانی هستند.

وی با تأکید بر ضرورت کسب موفقیت در ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: افزایش توجه به نوجوانان و جوانان راهی برای پیشبرد این هدف بزرگ است.

رئیسیان‌زاده تأکید کرد: یکی از کارهایی که ما را در بالا بردن میزان مطالعه اقشار مختلف جامعه یاری می‌کند تداعی کردن فرهنگ کتابخوانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار