رئیس ستاد زیارت اربعین جامعه الزهرا(س) از برگزاری طرح «زیارت نیابتی اربعین» برای جامانده‌ها از سفر معنوی و پیاده روی کربلا» خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 21 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، محمدرضا محمدی گفت: ستاد زیارت اربعین جامعة الزهرا(س)، از افراد و جاماندگان این سفر معنوی، برای زیارت نیابتی ثبت‌نام می‌کند.

وی هدف از اجرای این طرح را تجدید میثاق با اباعبدالله(ع) و برادر باوفایش و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی برای افرادی که بعد مسافت، مانع رسیدن آنان به کربلای معلی شده است بیان کرد.

رئیس ستاد زیارت اربعین جامعه الزهرا(س) ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با ثبت نام در این طرح، به خدام و نمایندگان خود در جامعه الزهرا(س) نیابت دهند تا از جانب خود و یا بستگانشان چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند، زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت به‌جای آورند.

محمدی با اشاره به اینکه روایت معتبری از معصومان(ع) در ارتباط با زیارت نیابتی وجود دارد، بیان کرد: در زیارت مستحبی، هر کس می‌تواند به نیابت از دیگران زیارت کند یا نماز زیارت بخواند.

وی افزود: انسان می‌تواند در زیارت مستحبی به طور مستقل از طرف خودش و به نیابت از دیگران برای تعداد زیادی نیت کند و بگوید من به نیت تمام مؤمنین و مومنات این زیارت را می‌خوانم یا برای آن‌ها هدیه می‌کنم.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به سایت جامعه الزهرا(س) به آدرس www.jz.ac.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار