فرماندار قم عنوان کرد:
فرماندار قم گفت: افرادی که از علت قطع یارانه خود آگاه نیستند می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.yaraneh10.ir اطلاعاتی را در خصوص قطع یارانه خود کسب کنند.
کد خبر: ۱۳۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 21 November 2015
به گزارش تابناک قم، رضا سیار با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها، اظهار کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، پرداخت یارانه‌ها به عهده دولت گذاشته شده است و در حال حاضر یارانه افرادی که دارای وضعیت مالی مناسبی باشند قطع می‌شود.

وی افزود: حذف یارانه افراد دارای وضعیت مالی مناسب سبب کمک بیشتر به افراد کم‌ درآمد جامعه می‌شود که در حال حاضر با توجه به پیگیری مسئولان یارانه 6 میلیون نفر باید قطع شود.

فرماندار قم با اشاره به قطع یارانه برخی از شهروندان قمی، گفت: افرادی که از علت قطع یارانه خود آگاه نیستند می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.yaraneh10.ir اطلاعاتی را در خصوص قطع یارانه خود کسب کنند.

سیار تصریح کرد: شهروندانی که نسبت به قطع یارانه خود اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.refahi.ir/  با درج شماره ملی و شماره حساب یارانه اعتراض خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم گمان می‌کنند که قطع یارانه منوط به داشتن حقوق بیش از 2 میلیون تومان می‌شود، گفت: املاک منقول و غیرمنقول تمام مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن نسبت به قطع یارانه افراد بر اساس نظر کارشناسی اقدام می‌شود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به درج کامل و صحیح اطلاعات خانوار خود اقدام کنند تا بعدها با مشکل قطع یارانه مواجه نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار