با حضور معاون رئیس جمهور
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان جنوبی فردا در مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 21 November 2015

حجت‌الاسلام حسین معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به افتتاح مجتمع ایثار خراسان جنوبی، اظهار داشت: این مجتمع در مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: فاز نخست این مجتمع در مهرماه 93 با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: این مجتمع شامل سه بخش اورژانس و کلینیک درمانی، بخش فرهنگی و ورزشی است.

معصومی اذعان داشت: بخش اورژانس و کلینیک درمان از قسمت‌های مختلفی شامل پیشگیری درمان و توانبخشی جسمی و حرکتی از قبیل هیدروتراپی، برق‌درمانی، دندانپزشکی، حرکت‌درمانی و توانبخشی، بخش مشاوره، بینایی و شنوایی‌سنجی، تزریقات، کلینیک تخصصی فوریت‌های اورژانسی، اتاق‌های کشیک، پرستاری استریل، استراحت پزشکان، تمرین‌های حرکتی و بخش‌های مختلف پروتز و اروتز برخوردار است.

وی با اشاره به بخش‌های فرهنگی این مجتمع، تصریح کرد: سالن همایش و آمفی‌تئاتر با ظرفیت 350 نفر (مبلمانی و تشریفاتی) با امکان ضبط مستقیم مراسم، دارابودن سیستم تهویه هوا، گرمایش و سرمایشی، پروژکتور پخش فیلم، اتاق فرمان صوت و نمازخانه از اجزای بخش فرهنگی است.

وی از دارابودن این مجتمع از 30 سوئیت یک تخته، دو تخته و سه تخته خبر داد و گفت: مجموعه سوئیت‌ها برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگران و خانواده ایشان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: مجتمع ایثار خراسان جنوبی همچنین شامل سالن غذاخوری با ظرفیت 600 صندلی، آشپزخانه مرکزی مجزا و سایت کامپیوتر است.

معصومی از وجود 6 اتاق کلاس درس در مجموعه آموزشی این مجتمع خبر داد و گفت: در آینده نزدیک کانون فرهنگی هنری شاهد و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت استان نیز به مجتمع ایثار انتقال داده می‌شود.

وی اذعان داشت: بخش‌های ورزشی مجمتع ایثار استان نیز شامل مجموعه آبی با دارابودن استخر شنای بزرگ و کوچک، سونا، جکوزی و امکانات آب‌درمانی ویژه جانبازان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی اظهار داشت: سالن ورزشی چندمنظوره سرپوشیده با ظرفیت 150 صندلی و امکانات گرمایشی و سرمایشی، اسکوربورد، زمین والیبال، بسکتبال و فوتسال، رختکن و اتاق استراحت مربیان و داوران از جمله قسمت‌های دیگر بخش‌های ورزشی مجمتع ایثار است.

معصومی گفت: سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز با دارابودن 45 دستگاه بدنسازی و آمادگی جسمانی شامل انواع تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت، قفسه پروانه، وزنه‌برداری ویژه جانبازان و معلولان تعبیه شده است.

وی به دیگر امکانات مجمتع ایثار خراسان جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده و رفت و آمد راحت جانبازان و معلولان ویلچری از تمامی خدمات و امکانات این مجمتع در تمامی طبقات مانند پارکینگ، سالن جلسات و بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و توانبخشی در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی یادآور شد: وجود سرویس‌های بهداشتی مناسب جانبازان در تمامی طبقات و امکان استفاده همراهان بیماران از سوئیت‌ها وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار