کد خبر: ۱۳۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 20 November 2015

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تعالیم قرآنی تنها راه سعادت بشر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقه‌های قرآن کریم استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات ترویج و نهادینه کردن معارف قرآنی در بین نسل امروز است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعالیم قرآنی تنها را سعادت بشر است و نسل امروز آینده‌سازان کشور هستند لذا باید تدابیری اندیشیده شود که بیش از پیش نوجوانان و جوانان امروز با تعالیم قرآنی آشنا شوند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی یکی از راهکارهای اساسی برای مأنوس شدن بیش از پیش نوجوانان و جوانان با کلام خداوند است.

وی با بیان اینکه والدین نیز نقش اساسی با آشنا شدن فرزندان خود با کلام خداوند را دارند افزود: ترویج و آشنا شدن نوجوانان و جوانان با قران از خانواده ریشه می‌گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز موفق شده‌ایم با فرهنگ سازی‌های مختلف در پرورش و تربیت حافظان قرانی موفق باشیم و استعدادهای بسیاری را در این زمینه شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هزاران نفر در کشور را در زمینه حافظ قرآن شناسایی کرده‌ایم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقه‌ها اواخر آذرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال جای چند نفر از حافظان قرآن در این مسابقات خالی است.

به گزارش فارس؛ در این مراسم 20 نفر از برترین‌های مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقه های قرآنی البرز که برای اعزام به مرحله کشوری انتخاب شده‌اند، تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار