استاندار گلستان در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر گلشهر اظهار کرد: منظر استان به منظر گرگان وابسته است و توسعه و توانمندی گرگان موجب رشد و ارتقا گلستان می شود.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 20 November 2015
استاندار گلستان در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر گلشهر اظهار کرد: منظر استان به منظر گرگان وابسته است و توسعه و توانمندی گرگان موجب رشد و ارتقا گلستان می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با تبریک به مناسبت میلاد امام کاظم (ع)، تصریح کرد: یقیناً توسعه متوازن گرگان با توجه به احیا و توانمندی بافت تاریخی، پروژه های عمرانی و برنامه های کنترل ترافیک شهری باید مد نظر مدیران شهرستانی و استانی باشد.
وی با تاکید بر شایستگی های مردم گلستان، یادآور شد: وعده ی ریاست محترم جمهوری مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی در اینچه برون گلستان خوشبختانه با پیگیری های لازم در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی مصوب گردیده و در آینده نزدیک برنامه های عملیاتی آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: وسعت این منطقه آزاد 120 هزار هکتار دیده شده که در مرحله اول 16هزار هکتار آن وارد فاز اجرایی خواهد شد.
استاندار گلستان که در جمع مدیران استانی، شهرستانی و شهروندان گرگانی سخن می گفت، همت دولت را در عرصه خدمت گذاری راسخ دانست و افزود: علی رغم تمام تنگناها و مشکلاتی که بر این دولت وارد آمده، دولتمردان توانسته اند با افتتاح پروژه هایی نظیر زیرگذر گلشهر، اراده ی خود را برای خدمت رسانی به اثبات رسانند.
دکتر صادقلو مذاکرات هسته ای و نتایج آن را ثروت بزرگی قلمداد کرد و افزود: باید مسائل پساتحریم را با نسخه استانی مدیریت کنیم و با محافظ از نتایج مذاکرات، در رفع تنگناها تلاش کنیم.
وی خطاب به مردم و با اشاره به انتخابات آتی، خاطر نشان کرد: در انتخابات آتی یقیناً به مُر قانون عمل خواهیم کرد و از حق مردم دفاع می کنیم تا آنچه مردم انتخاب می کنند حادث شود.

منبع: سایت استانداری گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار