کد خبر: ۱۳۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 18 November 2015

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان خبر داد و گفت: البرز قطب هنرهای تجسمی کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سید موسی حسینی کاشانی اظهار کرد: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی از زمان بندی اعلام شده به دو ماه عقب‌تر موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط شرکت در این جشنواره ارائه آثار جدید از سوی هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی است، بنابراین برخی از هنرمندان برای این که بتوانند آثار جدید ارائه دهند درخواست کردند زمان برگزاری این جشنواره اندکی به تاخیر بیفتد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این، پیش از این هنرمندان برای ثبت نام در این جشنواره ناچار به مراجعه حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد فردیس بودند که همین باعث مشکلاتی شده بود.

حسینی کاشانی تأکید کرد: با ایجاد تغییراتی در نحوه ثبت نام بنا شده متقاضیان حضور در این جشنواره از طریق سایت اداره ارشاد فردیس و ایمیل ثبت نام کنند.

این مسئول گفت: هر یک از هنرمندان در رشته‌ای که شرکت می‌کنند می‌توانند 5 اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

حسینی کاشانی اضافه کرد: هنرمندان تا 14 دی می‌توانند تصویر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، نگارگری، مجسمه سازی، سفالگری و کاریکاتور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: 30 دی ماه اسامی هنرمندان راه یافته به این جشنواره اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: هنرمندانی که آثارشان به این جشنواره راه می‌یابد باید تا 15 بهمن ماه اصل آثار را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته حسینی کاشانی اختتامیه این جشنواره 12 اسفندماه همزمان با آغاز نمایشگاه گروهی آثار راه یافته به این رویداد فرهنگی برگزار می‌شود.

حسینی کاشانی اضافه کرد: استان البرز قطب هنرهای تجسمی کشور محسوب می‌شود چرا که اغلب هنرمندان مطرح رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در این استان زندگی و کار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار