رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: می توان با هم فکری پزشکان و پژوهشگران در زمینه بیماری سل راهی برای درمان این بیماری پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳ 11 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در اختتامیه نخستین کنگره بین‌المللی آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی با اشاره به اهمیت درمان بیماری سل و اینکه تاکنون داروی موثری برای درمان این بیماری کشف نشده است، اظهار داشت: از همین رو بررسی و تحقیق در مورد این بیماری و پیدا کردن راه های درمانی آن مهم است.

وی بیان داشت: می توان با هم فکری پزشکان و پژوهشگران این عرصه راهی برای درمان این بیماری پیدا کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تمام افرادی که در این کنگره حضور دارند باید ارتباط خود با یکدیگر را افزایش داده چراکه این جمع به مثابه یک خانواده است.

وی تصریح داشت: این خانواده علمی می تواند با هم اندیشی راهی برای درمان بیماری سل پیدا کرده و به بیماران در این زمینه کمک بزرگی نمایند.

ولایتی به جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر اصفهان مانند میدان نقش جهان و مسجد جامع عتیق این شهر اشاره داشت و افزود: در معماری مسجد عتیق اصفهان می توان معماری اصیل ایرانی را به وضوح مشاهده کرد.

وی با اشاره به حمایت شرکت پرشیان فولاد در برگزاری کنگره آسیایی - آفریقایی مایکوباکتریولوژی بین المللی ، ادامه داد: برگزاری این کنگره مهم از سوی یکی از شرکت های خصوصی جای تشکر و قدردانی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار