تابناک: تریلی که امروز آخرین روز زندگی دو نفر را در اصفهان رقم زد، یکی از هزاران حادثه ای بود که امسال در اصفهان رخ داد و جان بیش از هزار نفر را گرفت.
کد خبر: ۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 11 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حادثه از جاده خارج شدن یک تریلی در انتهای خیابان صفه و ابتدای جاده درچه، که پیش از ظهر امروز رخ داد سبب کشته شدن دو نفر و مجروحیت یکی از شهروندان در این حادثه شد.

در ابتدای وقوع این حادثه آمار کشته شدگان از سوی شاهدان حاضر در صحنه حادثه 5 نفر اعلام شد آنها حتی از دیرآمدن ماموران اورژانس بر سر مجروحان نیز گلایه داشتند که این خبر در تماس یکی از شهروندان با خبرنگار تابناک اعلام شد.

خبری که با پیگیری از سوی غفور راستین مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان تکذیب شد.

وی هم تعداد کشته شدگان این حادثه را 2 نفر ذکر کرد و هم در مورد زمان حاضر شدن اورژانس بالای سر مجروحان حادثه نیز گفت: به محض امدادخواهی مردم برای این حادثه از اورژانس، که ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه اعلام شد نیروهای امدادی درچه راس ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

وی همچنین افزود: پس از اعلام امدادخواهی به علت مشخص نبودن تعداد مجروحین و مصدومین چهار کد اورژانس به محل حادثه ارسال شد که در بازه زمانی ۱۵دقیقه نیروها خود را به محل حادثه رساندند.

البته به گفته راستین راننده خودرو از حادثه جان سالم به در برده است و مجروح حادثه هم اکنون در بیمارستان الزهرا تحت درمان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار