در کشتی فرنگی نوجوانان کشور:
فرنگی‌کار نوجوان تیم هیئت کشتی استان قم موفق به کسب مقام دوم و نشان نقره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 14 November 2015
به گزارش تابناک قم، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در سالن مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر تهران به انجام رسید و در آن چهره‌های شاخص کشتی کشور در اوزان مختلف برای کسب مدال با یکدیگر سرشاخ شدند.

به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم 10 کشتی‌گیر که از پیکارهای انتخابی استان قم مجوز عضویت در تیم منتخب قم را کسب کرده بودند به این مسابقات اعزام شدند و در نهایت تیم قم صاحب یک نشان نقره و دو مدال برنز شد در حالی که مدال نقره در وزن 63 کیلوگرم به دست آمد.

یکی از کشتی‌گیران حاضر در ترکیب تیم هیئت کشتی قم که موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شد، ابوالفضل زینتی‌رفاه دارنده مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور بود که در نهایت به مدال نقره مسابقات سال 94 نوجوانان کشور بسنده کرد.

از بین نزدیک به 30 کشتی‌گیری که در وزن 63 کیلوگرم این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در تهران برای کسب مدال به روی تشک رفتند، ابوالفضل زینتی‌رفاه از تیم هیئت کشتی استان قم بعد از نماینده هیئت کشتی استان خوزستان به مقام دوم، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت.

ابوالفضل زینتی‌رفاه در این وزن‌ کشتی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و با وجود اینکه شانس بسیار بالایی برای موفقیت در دیدار نهایی و کسب مدال طلا داشت اما در کشتی پایانی شانس نیاورد و به رقیب خود از تیم هیئت کشتی خوزستان نتیجه را واگذار کرد تا بدین ترتیب در وزن 63 کیلوگرم قم را صاحب نشان نقره پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور کند.

در رده‌بندی نهایی وزن 63 کیلوگرم این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شهر تهران، ابوالفضل زینتی‌رفاه از قم و محمدمهدی خوشبخت از خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این کشتی در نهایت به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

بدین ترتیب در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در تهران، نماینده خوزستان قهرمان شد، ابوالفضل زینتی‌رفاه از قم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، مقام سوم مشترک به علی محمدی از مازندران و محمود جعفری از توابع تهران رسید و حسین ولی‌نیا از لرستان همراه با عارف حبیب‌اللهی از تهران در این وزن مشترکاً مقام پنجم کشتی نوجوانان ایران را به خود اختصاص دادند.

ابوالفضل زینتی‌رفاه از قم در حالی به مدال نقره وزن 63 کیلوگرم این دوره از مسابقات دست یافت که از بین 10 کشتی‌گیر قمی حاضر در این رقابت‌ها تنها فینالیست پیکارهای قهرمانی کشور بود اما تیم قم با این مدال نتوانست در بین سه تیم برتر قرار بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار