بسته شهرستان های تابناک؛
تابناک: این تهدید است که ما گاهی فکر می کنیم کسی جز خدا می تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند، امریکا اگر طبیب بود ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهکاری خود را می پرداخت.
کد خبر: ۱۲۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 14 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، استان اصفهان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که یکی از این ظرفیت ها شهرستان های استان با تنوع اقلیم و فرهنگ و حتی زبان متفاوت از مرکز استان است.

تابناک اصفهان در نظر دارد با پوشش اخبار حوزه شهرستان های خود در هفته، به معرفی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان ها بپردازد.

اندک سایت‌ها و مراکز خبری شهر به جای پوشش خبری رویدادها و مطالبه گری، فقط به پوشش اخبار تکراری و عمدتا تاریخ گذشته یا بازنشر اخبار ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها، آن هم به صورتی غیرحرفه‌ای و ناشیانه می‌پردازند. به طوری که در این شهر بدون رسانه، روابط عمومی‌های ادارات، یکه تاز عرصه‌های خبری‌اند.

آران و بیدگل به خاطر فقدان رسانه و مراکز خبری، در اطلاع رسانی اخبار بسیار ضعف دارد. در واقع اندک سایت‌ها و رسانه ها هم به جای پوشش خبری رویدادها و انجام وظایفی مثل مطالبه گری، که از جمله دلایل ذاتی رسانه است، فقط به پوشش اخبار تکراری عمدتا تاریخ گذشته یا بازنشر اخبار ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها، آن هم به صورتی غیرحرفه‌ای و ناشیانه می‌پردازند.

به هر حال در این شهر بدون رسانه روابط عمومی‌های ادارات، که به جز یکی دو مورد، همگی به صورتی غیر حرفه‌ای متصدی امور رسانه ای نهادهای متبوع خود هستند، یکه تاز عرصه‌های خبری‌اند.

اردوهای مختلط معنایی ندارد

آیت الله شیخ عباس رحیمی، امام جمعه خمینی شهر، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان وزارت علوم و بهداشت و روسای دانشگاه های کشور گفت: اردوهای مختلط دانشجویی در جامعه اسلامی معنایی ندارد؛ نمی توانیم فرهنگ مان را آلوده و به بهانه فعالیت های فرهنگی، کار ضد فرهنگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به فکر، سلامتی و دین مردم اهمیت دهیم گفت: ما مسئولیت حفظ دین مردم را داریم و اگر مسئولی برای این امر مهم وجود ندارد، روحانیت بصیر باید متولی دین مردم باشد و دیگران تابع این قشر باشند.

امام جمعه خمینی شهر ادامه داد: وزارت ارشاد حق ندارد فعالیت های این چنینی را بدون نظر و اجازه مراجع تقلید انجام دهد و متاسفانه در اعتراض به مسئولین امر، مسائل دیگری مطرح می شود.

افتتاح کریدور علم و فناوری در منطقه شاهین شهر

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس، افتتاح کریدور علم و فناوری در منطقه شاهین شهر را یکی از طرح های دردست اقدام دانست که با ایجاد پل ارتباطی بین شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با شهرک فناوری واقع در منطقه شاهین شهر و با توجه به تامین زیرساخت های لازم و قوانین حاکم بر آن که همانند مناطق ویژه اقتصادی می باشد ظرفیت جذب یک هزار میلیارد سرمایه در مرحله اول را دارد که با پیگیری های انجام شده در مجلس طی دوماه آینده این شهرک افتتاح خواهد شد.

خدا نکند زمانی جای خدا و کدخدا عوض شود!

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: این تهدید است که ما گاهی فکر می کنیم کسی جز خدا می تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند، امریکا اگر طبیب بود ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهکاری خود را می پرداخت.

رئیس قرار گاه عمار با اشاره بر پوچ بودن قرار داد برجام بین امریکا و ایران تصریح کرد: این قرار داد سه تهدید برای مردم دارد که باید نسبت به آن هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در کنگره شهدای روحانی و شهید صدوق که در گلپایگان، برگزار شد عنوان کرد: این تهدید است که ما گاهی فکر می کنیم کسی جز خدا می تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند، امریکا اگر طبیب بود ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهکاری خود را می پرداخت.

وی ادامه داد: خدا نکند زمانی جای خدا و کدخدا عوض شود!

تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه این انقلاب را خدا به این قدرت رسانده گفت: ما در سال ۵۷ هیچ قدرتی نداشتیم ولی با توفیقات الهی و با وجود همه تحریم ها و کارشکنی ها به اینجا رسیدیم.

محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام، با بیان اینکه مراقب باشید هدف را فراموش نکنیم خاطرنشان کرد: وظیفه ما بستر سازی برای ظهور قائم آل محمد است.

رئیس قرار گاه عمار با اشاره بر اهمیت سوریه در بحث مقاومت برای کشور ما یاداور شد: دشمن تمام قوای خود را برای شکستن این جبهه گذاشته که اگر این جبهه بشکند اسرائیل ماندگار است و تهدیدی برای ما است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره بر فاجعه منا و فضاحتی که برای دولت عربستان بار آورد گفت: شمع وجود آل جهود با مقاومت بچه های یمن در حال آب شدن است.

وی سومین تهدید برای کشور و انقلاب را گم کردن دشمن دانست و تاکید کرد: مبادا با غفلت در شرایط موجود دشمن را گم کنیم و به سراغ مسائل کم اهمیت برویم.

مری صندلی بخشداری را ترک کرد

فرماندار جدید فریدونشهر از تغییرات جدید در فرمانداری فریدونشهر سخن گفت.

فرماندار فریدونشهر از تغییرات جدید در فرمانداری خبر داد. ناصر اسدی با بیان این که گشتاسب مری، در آستانه بازنشستگی قرار دارد از برکناری وی از سمت بخشدار مرکزی فریدونشهر سخن گفت و اظهار کرد: هنوز گزینه‌ای برای این سمت انتخاب نشده است.

اسدی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک معاون فرماندار معرفی خواهد شد به تغییرات آتی پیش روی فرمانداری فریدونشهر اشاره کرد و گفت: این تغییرات در راستای هماهنگی هر چه بیشتر نیروها با مجموعه دولت انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار