کد خبر: ۱۲۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 14 November 2015

رئیس شورای شهر کرج گفت: قطار شهری کرج نیازمند اختصاص بودجه است .

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمود دادگو عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های کلانشهر کرج رفع مشکل ترافیک است افزود: برای رفع این معضل اقدامات کارشناسی شده از جمله احداث قطار شهری انجام شود.

وی افزود: در این راستا لازم است برای احداث قطار شهری کرج اعتبارات لازم تزریق شود.

رئیس شورای شهر کرج با اعلام اینکه تمامی تلاش خود را برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پروژه به کار خواهیم گرفت، تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم معضل ترافیک در این استان هر چه سریعتر مرتفع شود.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود به تعدد اعضای شورای شهر کرج اشاره کرد و گفت: تعداد زیاد اعضای شورای شهر در بسیاری از تصمیصم‌گیری‌ها اختلال ایجاد می‌کند لذا با کاهش تعداد اعضای شورا موافقت دارم.

دادگو تأکید کرد: می توانیم با تشکیل دادن معتمدین محلات بخشی از اختیارات و تصمیم‌گیری‌ها را به آنها واگذار کنیم.

رئیس شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به باغ سیب و لزوم حفظ این باغ خاطرنشان کرد: باغ سیب به عنوان ریه تنفسی شهر کرج باید حفظ شود و لازم است تدابیر لازم برای احیای مجدد این باغ انجام شود.

دادگو در ادامه سخنان خود به احداث متروی کرج اشاره کرد و گفت: تاکنون دو رام قطار خریداری شده است لذا برای ادامه کار لازم است تا اعتبارات کافی تزریق شود.

وی تأکید کرد: مسئولان لازم است در این زمینه تمام تلاش خود را به کارگیرند و وظایف خود را در خصوص اجرای این پروژه هر چه سریعتر انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در این راستا تعدادی زمین‌ و ساختمان‌های شهر برای تامین هزینه قطار شهری در آستانه فروش قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر باید تمام توان خود را برای خدمات‌رسانی به مردم به کار بگیرند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار