کد خبر: ۱۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 14 November 2015

مسابقات ورزشی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر شنبه در رشته های والیبال و تنیس روی میز در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار کردان شهرستان ساوجبلاغ ادامه یافت.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها با حضور میر مرادی معاون مدیریت توسعه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی ریاحی کیا معاون منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود مدیر فلاح مدیر کل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان استان البرز آغاز شد.

مهدی ریاحی کیا معاون منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن اشاره به نقش اساسی ومحوری ورزش وتربیت بدنی در سلامت کارکنان بنیاد، گفت: هم اکنون میانگین سنی کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران 48 سال است که این آمار روند رو به میانسالی را نشان می دهد که باید به سلامت آنها توجه شده و فعالیت ورزشی مستمر داشت ورزش را در بین خود وخانواده ها گسترش داد.

ریاحی کیا افزود: به همین دلیل شورای سیاست ورزش را در دستور کار قرار داده ایم تا فعالیت ورزشی هم در بین ایثارگران وهم کارکنان ساماندهی شود.

اسفندیار عقبایی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ نیز در گفتگو با ایرنا، گفت: در این دوره از مسابقات 23 تیم والیبال و 28 تیم تنیس روی میز از استان ها در رده آقایان حضوردارند و مسابقات در تمامی رشته ها با کیفیت بسیار مناسب در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: روز گذشته مراسم اختتامیه سه رشته فوتسال، شنا و دومیدانی پس از 4 روز رقابت برگزار شد و قرار است مسابقات در بخش های دیگر و رده خواهران نیز تا 28 آبان ماه ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار