کد خبر: ۱۲۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 14 November 2015
رئیس شورای شهر کرج گفت: مسئولان موضع گیری واحدی درخصوص باغ سیب کرج ندارند.

محمود دادگو امروز ر اولین نشست خبری سخنگو و رئیس شورای چهارم کرج اظهار کرد: بررسی و مطالعه دقیق پیش از اجرای پروژه‌ها موضوعی است که درکرج کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ مدیریت شهری بدون این که دقت و تاکید خاصی به مرحله مطالعاتی طرح‌ها داشته باشد برخی پروژه ها را عملیاتی می‌کند که خروجی آنها نتیجه مطلوبی ندارد و صرفا باعث هدر رفت وقت و منابع مالی می‌شود.

دادگو افزود:‌برای کاهش این روند مجموعه مدیریت شهری از سلیقه‌ای عمل کردن دوری کنند و براساس قواعد و اصول علمی طرح‌های مورد نظر خود را عملیاتی کنند.

رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عملکرد نامناسب شرکت سابیر در اجرای پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت:‌ از زمانی که شرکت سابیر به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری کرج فعالیت خود را آغاز کرده تا کنون پیشرفت چندانی دراین پروژه اتفاق نیفتاده است.

دادگو گفت: ‌بدون شک اتمام خطوط مختلف قطار شهری می‌تواند نقش به سزایی در کاهش استفاده مردم از خودروهای شخصی و درنهایت کاهش مشکل ترافیک این کلانشهر داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: ‌شرکت سابیر صلاحیت اجرای این پروژه را ندارد ودرصدد جایگزینی پیمانکار دیگر به جای این شرکت هستیم.

وی افزود: برای این که مشکلات مالی پروژه قطار شهری کرج حل شود تصمیم براین است که علاوه بر اخذ وام برخی از دارایی‌ها و املاک شهرداری به فروش برسد.

رئیس شورای شهر کرج به موضوع باغ سیب کرج نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسئولان موضع گیری واحدی درخصوص این باغ ندارند.

وی در پایان گفت: باغ سیب متعلق به عموم شهروندان کرجی است و باید به آنها هدیه داده شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
شما یکی از مهندسانی که یکی از بهترین مدیران اجرایی کشور بودند رو از دست دادید فقط به خاطر باند بازی و اصرار بعضی دوستان .کار بزرگ آدم بزرگ می خواهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار