شهردار تبریز:
شهردار تبریز ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی‌های جاده‌ای، از احداث دروازه استانبول در مسیر ورودی شمالغرب تبریز در حوزه منطقه 6 خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 14 November 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط شهرداری منطقه 6، صادق نجفی در بازدید از شهرداری منطقه 6 با اشاره به ظرفیت‌های غرب تبریز اظهار داشت: توانمندسازی منطقه برای توسعه همه جانبه و درآمدزایی باید در اولویت نخست مدیریت جدید باشد.

وی وجود شهرک‌های صنعتی در غرب تبریز را فرصتی مناسب برای توسعه این منطقه از کلانشهر تبریز عنوان کرد و افزود: باید با برنامه‌های اصولی و در مدت زمان مناسب، نسبت به ساماندهی وضعیت مناطقی مانند مایان، شهرک‌های صنعتی غرب و قراملک اقدام شود.

نجفی با بیان اینکه شهرداری تبریز قصد دارد ورودی‌های جاده‌ای را به یکی از مهم‌ترین و زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر تبریز تبدیل کند گفت: باید تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، بدنه‌سازی و جمع‌آوری المان‌های زائد در اولویت شهرداری‌های مناطق مربوطه قرار گیرد.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن پایانه‌های ریلی و هوایی در حوزه منطقه 6 گفت: پیشنهاد ایجاد بازارچه‌های دائمی، پارک سوار و امکانات تفریحی در این اماکن بررسی می‌شود.

سیاوش مکانی، شهردار منطقه 6 نیز با تقدیر از حضور شهردار تبریز گفت: حمایت‌های همه جانبه و حضور حضرتعالی موجب دلگرمی همکاران و نیز تلاش های بی‌وقفه برای آبادانی و سازندگی تبریز است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه منطقه 6، بر لزوم توجه به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و نیز جذب سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سمیرا منتظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
اینقدر ترکها ترسناک هستند که ترسیدی تیتر خبر رو توی متن خبر بیاری
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
این می تونه اقدامی نمادین برای احیای جاده ابریشم و ترانزیت بین المللی باشه. البته فقط به این اقدامات نباید بسنده کرد و زیر ساخت های تجاری مانند پایانه های مجهز برای تسهیل ترانزیت ایجاد نمود تا درآمد کشور از این طریق افزایش و باعث رونق منطقه نیز شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :