رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام؛
در چندماهه امسال با تشدید نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و خوراکی بیش از 7 و نیم تن مواد غذایی و خوراکی تاریخ‌مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط‌شده است.
کد خبر: ۱۲۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 12 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، از ضبط و معدوم‌سازی بیش از 7 و نیم تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته و فاسد خبر داد.  

«علیرضا شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: در چندماهه امسال با تشدید نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و خوراکی بیش از 7 و نیم تن مواد غذایی و خوراکی تاریخ‌مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط‌شده است.

وی بابیان اینکه این مواد خوراکی شامل، مواد لبنی، انواع بیسکویت، حبوبات، آب‌میوه، کمپوت، ترشی و سبزیجات بوده که طی بازرسی‌ها مستمر از مراکز عرضه و فروش کشف‌شده است افزود: نیم تن شیر غیرقابل‌مصرف هم کشف و ضبط‌شده است.

شریفی با تأکید بر اینکه به‌صورت جدی و مستمر بر مراکز عرضه مواد غذایی و خوراکی نظارت می‌کنیم و بدون تعارف با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این مواد خوراکی تاریخ‌مصرف گذشته و فاسد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام اضافه کرد: حفظ سلامت مردم از اولویت‌های بهداشت و درمان شهرستان است و از مردم خواستاریم نیازهای غذایی خورد را از مراکز عرضه معتبر و سالم تهیه کنند.

وی بابیان اینکه از مردم خواستاریم به‌محض اطلاع از تخلفات بهداشتی در حوزه شهرستان به این مرکز گزارش دهند تا سریعاً با متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد، افزود: سلامت مردم و جامعه درگرو همکاری مردم با دستگاه بهداشتی است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار