فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در همدان بیان داشت: استان همدان در بحث حجاب و عفاف سرآمد است.
کد خبر: ۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ 12 March 2015

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در همدان بیان داشت: استان همدان در بحث حجاب و عفاف سرآمد است.

به گزارش فارس؛ حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در همایش رابطان سازمان‌های دولتی اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و مدیران دستگاه‌ها باید در پایان سال عملکرد خود را اعلام و به کارنامه خود نگاهی داشته باشند.

وی افزود: در حوزه مدیریت استان طرح مدیریت بهبود مستمر را اجرا کردیم که این طرح مبتنی بر تحول‌گرایی و تغییرات تخصصی در حوزه سازمان‌هاست.

* همدان در حوزه حجاب و عفاف سرآمد است

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در همدان بیان داشت: استان همدان در بحث حجاب و عفاف سرآمد بوده و با توجه به اینکه همدان یک استان مهاجرپذیر است و در محور‌های مواصلاتی قرار گرفته، موقعیت بسیار حساسی را دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیشترین اقدامات را در حوزه فرهنگی در استان همدان داشتیم به طوری که در این راستا هشت ایستگاه حجاب و عفاف در استان راه‌اندازی کرده و همچنین طرح‌های تحقیقاتی زیادی در دانشگاه‌ها و با همکاری تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان انجام دادیم.

مهدیان‌نسب یادآور شد: همدان در حوزه عفاف و حجاب رتبه برتر کشور را کسب کرده و همچنین رتبه برتر را در جلوگیری و رفع نقاط حادثه‌خیز در استان داشته به طوری که از 30 نقطه‌ حادثه‌خیز استان همدان 26 نقطه مرمت و برطرف شده است.

* کاهش 7 درصدی تصادفات در همدان

وی ادامه داد: در حوزه تصادفات در استان همدان شاهد کاهش هفت درصدی تصادفات بودیم و همچنین در حوزه پلیس فتا نیز 330 سایت مجرمانه را بررسی و 75 نفر را در حوزه کلاهبرداری فضای مجازی دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در حوزه مشاوره، نیروی انتظامی 34 هزار نفر را زیر پوشش مشاوره فردی، اجتماعی، خانوادگی، مواد مخدر و ... قرار داده و فعالیت‌های مشاوره‌ای ناجا باعث شده تا 84 درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره‌های مشاوره و کلانتری‌ها و ... به مصالحه ختم شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین درحوزه مشاوره 303 هزار نفر را به صورت کارگاهی و گروهی زیر پوشش مشاوره رایگان قرار دادیم.

مهدیان‌نسب تصریح کرد: از مجموع وقوع جرایم در استان همدان 86 درصد کشف شده که از میانگین متوسط کشوری در حوزه کشف جلوتر هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: برای جلوگیری از سرقت طی طرح کشوری، یک‌هزار پلیس افتخاری پیش‌بینی شد و توانستیم یک‌هزار و 600 نفر را ثبت‌نام کنیم که وضعیت این تعداد ثبت‌نامی در حال بررسی است.

وی ادامه داد: 30 طرح خلاقانه را نیز در سال جاری برگزار کردیم و برای تعطیلات نوروز نیز 56 ایستگاه نوروزی را پیش‌بینی کردیم.

مهدیان‌نسب در پایان سخنان خود گفت: با توجه به کمبود و بحران آب در همدان نظارت مستقیمی برای بحث حق آب و آبیاری در روستا در نظر گرفتیم، چراکه یکی از مشکلات اساسی استان همدان افزایش نزاع‌های فردی و دسته جمعی است و این مسئله با فرهنگ استان همخوانی ندارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار