استان بوشهر دارای تاریخ پنج هزار ساله است هرچند در گذشته تاریخی خود پیشینه خوبی دارد ولی در دوره معاصر نیز جایگاه خوبی داشته و باید به نحو شایسته به کشور معرفی شود.
کد خبر: ۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷ 10 March 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تلاش و برنامه ریزی مسوولان باید برای برون رفت استان از شرایط کنونی و رسیدن استان به جایگاه مطلوب در کشور باشد.

 فتح الله حقیقی روز سه شنبه در آیین نکوداشت روز بوشهربا گرامیداشت این روز، اظهارکرد: استان بوشهر دارای تاریخ پنج هزار ساله است هرچند در گذشته تاریخی خود پیشینه خوبی دارد ولی در دوره معاصر نیز جایگاه خوبی داشته و باید به نحو شایسته به کشور معرفی شود.

وی با تاکید بر این که تلاش همه مسوولان درهر بخش و سمت دراستان برای رسیدن به جایگاه مطلوب در کشور ضروری است، ادامه داد: مسوولان به سهم خود مکلف هستند برای اجرا برنامه ها و برطرف کردن دغدغه های دولت تلاش و حرکت کنند.

حقیقی بیان کرد: مشارکت دستگاه های دولتی بوشهر در اجرای مطلوب برنامه های روز بوشهر مطلوب است.

وی با اشاره به این که هم اینک در زمینه فضای سبز درکشور دارای رتبه 19 هستیم باید این رتبه را کم کنیم.

حقیقی گفت: در بخش آموزش و پرورش سرانه ما در مقطع ابتدایی 21 نفر، در مقطع راهنمایی 23 نفر، در مقطع دبیرستان 24 نفر و در زمینه کنکور رتبه 19 را داراست که باید این رقم حداقل به 15 برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهارکرد: هم اینک استان بوشهر جزو پنج استان برتردر زمینه بهداشت عمومی قرار دارد.

حقیقی اضافه کرد: در زمینه کنترل آسیب های اجتماعی برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید همه در کنار هم تلاش کنیم.

در این آیین از دو چهره ماندگار دکتر سید احمد حسینی کازرونی و دکتر سید محمد صادق نبوی و کاظمی موسس کارخانه نساجی اعتمادیه بوشهر تجلیل و معرفی شدند.

همچنین به مادر شهیدان عبدالرضا و غلامرضا جمهوری حاج نجف شاکر درگاه جانباز شیمیایی 55 درصد نشان لیاقت و ایثار اهدا شد.
برچسب ها: روز بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار