سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان
سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان،از دستگيري يک نفر جاعل و کشف انواع مهرهاي جعلي در شهرستان خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 08 November 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از لرستان ،سرهنگ "علي امرايي "در تشريح اين خبر گفت :در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي از جاعلان حرفه اي سابقه دار  در امر تهيه و ساخت اوراق،اسناد و مهر هاي جعلي ادارات وشركت ها فعاليت دارد،مراتب در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري آگاهي استان  قرار گرفت. 

اين مقام انتظامي در ادامه افزود:پس ازبررسي هاي به عمل آمده  و اقدامات فني ضمن هماهنگي با مقام  قضايي، متهم در منزلش دستگير و در بازرسي منزل وي تعدادي مهر ، اوراق ، اسناد و مدارک جعلي کشف شد.

سرهنگ "امرايي" تصريح كرد:متهم با توجه به دلايل و مدارک كشف شده  به بزه ارتکابي معترف شد .

وي در پايان گفت: متهم با پرونده متشكله به مقام قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شد.

 انهدام باند سارقان منزل و مغازه در رومشگان

 فرمانده انتظامي رومشگان لرستان از دستگيري 3 سارق منزل و مغازه با 12فقره سرقت دراين شهرستان خبرداد.


سرهنگ "کرم حسين سپهوند"  گفت:در راستاي افزايش احساس امنيت در سطح  اين شهرستان ، طرح مبارزه با سرقت با تلاش پليس آگاهي و كلانتري رومشگان اجرا شد.

وي ادامه داد: ماموران اين فرماندهي در اجراي طرح موفق شدند ، يك باند سه نفره سارق را شناسايي و عناصر آن را دستگير کنند.

 "سپهوند "اظهار داشت : سارقان به 12فقره انواع سرقت اعتراف و همراه پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

دبير فدراسيون جهاني كوراش آسيا؛

پليس لرستان مودب، شايسته و مقتدر است

 دبير فدراسيون جهاني كوراش آسيا، گفت: پليس لرستان،مودب، شايسته و مقتدر است.


"دکتر ضياء الدين نيازاف"در دهمين دوره مسابقات جهاني كوراش كه براي اولين بار در ايران و در استان لرستان، برگزار شد، گفت: وجود زير ساخت هاي مناسب از جمله امنيت استان، باعث برگزاري اين مسابقات به ميزباني لرستان شد.

وي در ادامه از برگزاري چندين جلسه كارشناسي با حضور مسئولان اجرايي اين استان خبر داد و افزود: از حضور فعال و نظرات كارشناسان انتظامي استان كه موجب برگزاري شايسته اين مسابقات شد، تقدير و تشكر مي کنيم.

اين مقام مسئول در فدراسيون جهاني "کوراش"، با اشاره به امنيت محل برگزاري مسابقات، حضور پليس در اجراي برنامه ها را پررنگ و برنامه ريزي شده، عنوان كرد.#

وساطت پليس، اختلاف 8سال را خاتمه داد

فرمانده انتظامي دورود لرستان،از پايان اختلاف ملكي منجر به نزاع و درگيري 8ساله بين دو طايفه در اين شهرستان ،خبرداد.

 سرهنگ "هدايت الله حسنوند"در تشريح اين خبر گفت:درپي چندين مرحله درگيري منجر به جرح بين دو طايفه عشايرنشين،موضوع بصورت ويژه در دستوركار پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين شهرستان،قرار گرفت.

وي در ادامه افزود:دربررسي همه جانبه مشخص شد،درگيري و نزاع  بين دو طايفه عشاير نشين به هنگام كوچ پاييزه و بهاره در شهرستان هاي دورود،دزفول و روستاهاي تابعه ،به دليل اختلافات ملكي رخ داده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد:اين فرماندهي پس از هماهنگي مقام قضايي و با دعوت از بزرگان طوايف درگير و همچنين معتمدان محلي،طي برگزاري جلسات مشترك،عواقب و تبعات قانوني ناشي از ادامه درگيري ها به آنان گوشزد وخواستار رفع آن از طريق قانوني و جبران خسارات طرفين درگيرشد.

فرمانده انتظامي دورود بيان داشت:تلاش و وساطت  پليس شهرستان،في مابين طوايف عشاير نشين با رويكرد جامعه محوري،پس از گذشت 8سال منجر به صلح و سازش شد.

وي با بيان اين كه تامين امنيت مطلوب و شايسته از اهداف مهم پليس است،گفت:جامعه با احياء سنت هاي ملي و مذهبي،تعامل و مشاركت و همكاري  با پليس،نقش بسزايي در كاهش جرائم و ارتقا امنيت خواهند داشت.    

سرهنگ"حسنوند" در پايان گفت:درگيري و نزاع 8ساله موجبات سلب آسايش و امنيت عمومي، ايراد خسارات جاني و مالي به طرفين را در برداشته است.


کشف 15 تن برنج قاچاق در بروجرد

 فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از توقيف يک دستگاه کاميون و کشف 15 تن برنج خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "عليرضا دليري"در اين باره ، گفت : ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در راستاي طرح تشديد مبارزه با کالاي قاچاق ، در محور آزاد راه بروجرد- اراك به يک دستگاه کاميون کمپرسي مشکوک و آن را توقيف کردند.

وي افزود : در بازرسي از کمپرسي مقدار 15تن برنج خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي که از استان هاي همجوار به غرب کشور بارگيري شده بود توقيف شد.

اين مقام انتظامي ارزش محموله مکشوفه را 900 ميليون ريال اعلام و اظهار داشت : در اين رابطه يک نفر دستگير و به دادسرا معرفي شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار