رئیس انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری قزوین گفت:
رئیس انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری قزویت گفت: بسیاری از گردشگران خارجی از سفر به استان های ایران می هراسند به این دلیل که یکی از نیازهای بشری یعنی نیاز به سرویس بهداشتی مناسب برای این افراد در قزوین و شهرهایی نظیر ما تامین نمی شود.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 07 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، آرمین آچاک خاطر نشان کرد: استان قزوین یکی از شهرهایی است که با داشتن جاذبه های فراوان با دقت و برنامه ریزی درست می تواند مقصد بسیاری از سفرهای گردشگری در کشور باشد.

وی افزود: حوزه توسعه پایدار گردشگری دو مبحث مورد توجه مجامع علمی و یا سازمان های خصوصی دانش بنیان وجود دارد که مباحث نرم افزاری و سخت افزاری گردشگری است . در واقع می توان گفت که گردشگری فقط نیازمند زیرساخت های فیزیکی نیست بلکه از نظر نرم افزاری نیز باید آموزش های لازم صورت بپذیرد.

رئیس انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری قزوین خاطرنشان کرد: به نظر بنده مشکلات امروز گردشگری قزوین جدای از برخی از کمبودها در حوزه زیرساختی ناشی از کم توجهی در حوزه مباحث نرم افزاری است به عبارت دیگر باید جامعه از مدیران تا شهروندان آمادگی پذیرش و جذب گردشگر را داشته باشند.

آچاک افزود: امروزه در قزوین توجه کافی به کارمندان صنعت گردشگری و به ویژه راهنمایان گردشگری نمی شود این در حالی است که با دقت نظر وتوجه به این اقشار می توان بخش قابل توجهی از بار جذب توریست را از روی دوش دولت واستان برداشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه گردشگری در قزوین گفت: متاسفانه بخشی از بناهای تاریخی استان قزوین احتیاج به مرمت و بازسازی دارند و بخشی دیگر که مرمت شده اند بیشتر روزهای هفته تعطیل هستنداما در کنار همه این ها باید به خاطر داشت که قزوین شهری مناسب برای بازدید است که در مرحله اول احیاء سنت ها، فرهنگ ها و صنایع دستی فراموش شده گردشگری را در قزوین رونق خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار