مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:
بابک پورپناهی اظهار کرد: ما استارت این کار را از یکی از مجموعه‌های مسکونی اردبیل در ماه گذشته زدیم و تلاشمان بر این است تا در مجتمع‌ها، آپارتمان‌ها و همچنین پارک‌های محلات چنین مجموعه‌هایی را با محوریت برنامه‌های آموزشی و ارتقا فرهنگ شهرنشینی انجام دهیم.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 05 November 2015

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از فعال شدن خانه‌های شهروندی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ شایسته شهرنشینیخانه‌های شهروندی در اردبیل توسعه می‌یابد خبر داد و بر تقویت و توسعه آنها تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، بابک پورپناهی در گفت‌ و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ما استارت این کار را از یکی از مجموعه‌های مسکونی اردبیل در ماه گذشته زدیم و تلاشمان بر این است تا در مجتمع‌ها، آپارتمان‌ها و همچنین پارک‌های محلات چنین مجموعه‌هایی را با محوریت برنامه‌های آموزشی و ارتقا فرهنگ شهرنشینی انجام دهیم.

وی محوریت آموزش در قالب خانه‌های شهروندی را سبک زندگی، رفتار سازمانی، نحوه زندگی شهرنشینی، رفع آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج آسان اعلام کرد و گفت: قطعاً خانه‌های شهروندی که در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و نشاط‌آفرینی شهروندان انجام می‌شود، نتایج خوبی را به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری اردبیل از ایجاد خانه‌های کودک در مناطق مختلف شهری نیز خبر داد و افزود: همراه با برنامه‌های ورزشی، تفریحی، آموزشی و نشاط‌آور سعی و تلاشمان بر این است تا به صورت پایلوت در فرهنگسرای فجر این طرح را اجرایی کنیم.

پورپناهی بیان کرد: توسعه و افزایش خانه های شهروندی و خانه های کودک در سال های آتی در دستور کار و مد نظر شهرداری اردبیل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما با رویکرد توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی تلاش می‌کنیم تا زمینه حرکت توانمند و مؤثر را در این حوزه به وجود آوریم که قطعاً این کار نتایج خوب و مثبتی را نیز در فرآیند ارتقا سطح آگاهی شهروندان به همراه دارد.

پورپناهی بیان کرد: برای نشاط شهروندان متناسب با هر فصل برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم که نمونه آن جشنواره آدم برفی برای دومین سال متوالی، جشنواره دوقلوها، جشن بزرگ انقلاب، برگزاری کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های مفرح در مناسبت‌های پیش روست که بعد از ماه محرم و صفر اقدام به اجرای آنها می‌کنیم.

وی اضافه کرد: قطعاً با این برنامه‌ها هدف اصلی ما جلب مشارکت بیشتر مردم و انجام بهتر امور با اهداف افزایش نشاط و سر زندگی در جامعه است که قطعاً نتایج آن را در حوزه‌های مختلف به راحتی می‌توانیم مشاهده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
ايشان يه تعريف از خانه شهروندي بكند ببينيم چيست؟
خودش ميداند يا شنيده است؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
عکسش که بیشتر شبیه آلونک شهروندیه خخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار