مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و 240 میلیون و 781 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در هفت ماه امسال در سطح استان مصرف شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 04 November 2015
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و 240 میلیون و 781 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در هفت ماه امسال در سطح استان مصرف شد.

سید رمضان هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به کاهش یک درصدی مصرف بنزین در هفت ماه امسال اظهار داشت: آزاد شدن نرخ بنزین سبب کاهش مصرف این فرآورده شده به طوری که در مدت مشابه سال گذشته بیش از 277 میلیون لیتر بنزین در این استان مصرف شده بود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه مصرف بنزین در تیر و مرداد ماه امسال و سال گذشته را بدون تغییر اعلام و عنوان کرد: مصرف این فرآورده در تیر و مرداد ماه هر دو سال به ترتیب 37 میلیون  هزار 843 و 40 میلیون و 568 هزار لیتر بوده است.

هاشمی با اشاره به روند کاهشی مصرف نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون گفت: کمترین مصرف نفت سفید در سال 94 نسبت به سال 93 مربوط به خرداد ماه با 51 درصد کاهش بوده است و در هفت ماه امسال 54 میلیون و 181 هزار لیتر از این فرآورده در استان کرمانشاه مصرف شده است.

وی از افزایش مصرف هفت درصدی نفت‌گاز در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این ماه 88 هزار و 776 هزار لیتر نفت‌گاز در سطح استان کرمانشاه مصرف شده و در مجموع در هفت ماه امسال 467 هزار و 866 هزار لیتر از این فرآورده جهت مصرف در جایگاه‌های عرضه سوخت توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه بیشترین مصرف نفت‌کوره را با 118 درصد مربوط به خرداد ماه دانست و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه 444 میلیون و 810 هزار لیتر نفت‌کوره در کارخانه و شرکت‌های فعال استان کرمانشاه مصرف شد.

هاشمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه مصرف فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت‌سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره با کاهش همراه بوده است، عنوان کرد: در این مدت بنزین، نفت‌سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره به ترتیب با کاهش یک درصدی، 36 درصدی، 14 درصدی و 11 درصدی همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار