کمیته امداد در بحث کمک به مستضعفین با وارد کردن مردم و خیرین به عرصه کمک فقط باید مدیریت نماید
کد خبر: ۱۲۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 03 November 2015
امام جمعه چرام با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که در مسائل سیاسی وارد نشده، کمیته امداد است، گفت:کمیته امداد یک خطی مشی بیشتر ندارد و آن هم خط ولایت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، حجت الاسلام جعفر طزری در جلسه همایش هم‌اندیشی راهبردی مسائل جاری کمیته امداد امام خمینی که با محوریت اشتغال پایدار و خودکفایی،حمایت‌های اجتماعی اکرام ایتام و مشارکت‌های مردمی در سالن آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار شد، گفت :کمیته امداد در بحث کمک به مستضعفین با وارد کردن مردم و خیرین به عرصه کمک فقط باید مدیریت نماید.
وی تأسیس کمیته امداد را برگرفته از آرمان‌های اسلام عنوان کرد و بیان داشت: هدف امام راحل این بود که برخی از نهادها را در جهت مشی اسلام یعنی حمایت از مستضعفین بنیان کند.
خطیب جمعه چرام، یکی از اهداف قیام امام (ع) را کمک به مستضعفین ذکر کرد و متذکر شد: هدف امام حسین از قیام، فقط امر به معروف و نهی از منکر نبود، بلکه یکی از اهداف قیام عاشورا ، تعاون مالی یا معنوی بود.
وی با متذکر شدن این مطلب که یکی از وظایف کمیته امداد برطرف کردن فقر فرهنگی و فقر مادی است، خاطرنشان کرد: شعار ما این است که اگر بر فقر فرهنگی مردم سرمایه‌گذاری شود، فقر مادی برطرف می‌شود.
حجه الاسلام طزری تصریح کرد: برای یک کشور مسلمان ننگ است که مردمش جلوی برادران مومن خود دست دراز کنند، بلکه باید خود روی پای خود بایستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام در ادامه ضمن ابراز رضایت از خدمات کمیته امداددر سطح استان و شهرستان چرام، ابراز کرد: یکی از نهادهایی که در مسائل سیاسی وارد نشده، کمیته امداد است و کمیته امداد یک خطی مشی بیشتر ندارد و آن هم خط ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار