کد خبر: ۱۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 02 November 2015

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: محموله 100 کیلوگرمی تریاک قبل از ورود به البرز توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از کشف یک محموله 100 کیلوگرمی تریاک قبل از ورود به البرز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و گیلان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی در خصوص فعالیت توزیع‌کننده مواد مخدر در سطح استان البرز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع یافتند که قرار است یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مواد از استان گیلان به البرز منتقل شود.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: ماموران علاوه بر دریافت نیابت قضایی جهت دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در جهت شناسایی قاچاقچیان و تحت کنترل قرار دادن مسیر حمل مواد اقدام به هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان کردند.

کامرانی‌صالح گفت: دو اکیپ عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از اعزام به استان گیلان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با رصد تحرکات قاچاقچیان موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه خودرو پژو و ال 90 به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر و یک دستگاه خودرو تریلر حامل مواد و دستگیری 4 نفر در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: خودروهای توقیفی به همراه متهمان دستگیر شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان منتقل و در بازرسی دقیق از تریلی مقدار 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای‌ جاسازی شده بود، کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار