نماینده دشتستان در مجلس:
نماینده دشتستان در مجلس از دولتمردان دعوت کرد در گرمای سوزان 50 درجه به نخلستان‌های دشتستان بیایند.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 02 November 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و در این مسیر همه باید اهتمام ورزند.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و بهبود سطح رفاه مردم باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات نخیلات و رفع تنگناهای اقتصادی نخلداران باید در دستور کار مسئولان ارشد کشوری قرار گیرد تا مشکلات و معضلات مردم کمتر شود.

موسوی‌نژاد با دعوت دولتمردان به نخلستان‌های دشتستان در گرمای سوزان 50 درجه تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولان ارشد دولتی، ساعاتی از مرداد ماه و در گرمای سوزان 50 درجه را به نخلستان‌های دشتستان بیایند، تا گرمای سوزان آن را تحمل کنند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و نخل‌داران شهرستان دشتستان منتظر فروش محصولات خود هستند گفت: بدون تردید خرید تضمینی خرمای دشتستان نباید به تعویق بیفتد، باید مشکلات معیشتی نخلداران در کمترین زمان رفع شود.

موسوی‌نژاد افزود: سرکشی به مردم باید مورد توجه و تاکید دولتمردان قرار گیرد و باید کاری کنیم که با شناخت دقیق مشکلات، در رفع سریع آنها اقدام شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار