تردد وسایل نقلیه در خیابان شریعتی با تمهیدات ترافیکی شهرداری منطقه 3 ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 01 November 2015
علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل وترافیک این منطقه تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال شهروندان را از جمله اولویت های این معاونت عنوان کرد و افزود : با توجه به اجرای عملیات پروژه روگذر شريعتي به بزرگراه شهید همت  و ایجاد نابسامانی در تردد وسایل نقلیه به علت عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ، در ضلع شمال و جنوب خیابان کوشا تابلوی توقف ممنوع نصب شد.

بدین ترتیب با اعمال قانون صورت گرفته از طریق پلیس راهور منطقه 3 مشکل تردد در خیابان شریعتی بهبود یافته و رضایت شهروندان را در پی داشت.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه همچنین در تشریح دیگر اقدامات این معاونت از ساماندهی تردد وسایل حمل و نقل عمومی در خیابان شهید کلاهدوز خبرداد.

وی تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان و مسافران محترم ، در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و  رفع مشکل ترافیکی خیابان شهید کلاهدوز(دولت) با پلیس راهور منطقه 3 هماهنگی لازم به عمل آمده تا نسبت به اعمال قانون در توقف  سواریهای شخصی در ایستگاه اتوبوس اقدام شود تا مالکان سواریهای شخصی نیز  از توقف در ایستگاههای اتوبوس و ایجاد ترافیک خوداری و شهروندان بتوانند به سهولت و راحتی از خطوط اتوبوسرانی در خیابان شهید کلاهدوز استفاده کنند.

وی در ادامه افزود : با هماهنگی های به عمل آمده تردد وسایل حمل و نقل عمومی در این محدوده بهبود یافته و رضایت شهروندان را در پی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار